0

تشدید نظارت بر هتل آپارتمان ها و مجتمع های بین راهی در البرز

تشدید نظارت بر هتل آپارتمان ها و مجتمع های بین راهی در البرز
بازدید 23

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد آئینی از اجرای طرح عیدانه نوروزی و ماه مبارک رمضان در استان البرز از روز ۱۵ اسفند ماه خبر داد و مطرح کرد: در این طرح خدمات مهمی که به شهروندان ارائه می‌شود، توسط کارشناسان اداره کل استاندارد استان البرز مورد نظارت حداکثری قرار می‌گیرد.
وی افزود: فروشگاه‌های بزرگ زنجیره‌ای مواد غذایی، رستوران‌ها و قهوه خانه‌ها، میادین میوه و تره بار و فروشگاه‌های شیرینی و خشکبار در این طرح مورد بازرسی قرار می‌گیرند. همچنین ارائه خدمات از سوی پایانه فرودگاه پیام و پایانه‌های اتوبوسرانی و قطار شهری در راستای بهبود خدمت رسانی ارزیابی می‌شوند.
مدیرکل استاندارد استان البرز با اشاره به نظارت و بازرسی از هتل آپارتمان‌ها، هتل‌ها و مجتمع‌های بین راهی به منظور بررسی کیفیت خدمات ارائه شده است، عنوان کرد: در این طرح از خدمات پستی ارائه شده در مراکز پستی و تعدادی از باشگاه‌های ورزشی تحت پوشش هیأت‌های ورزشی البرز بازرسی می‌شود.
آئینی خاطرنشان کرد: در طرح عیدانه نوروزی و ماه مبارک رمضان، خدمات قالی شویی نیز بر اساس بعضی از فاکتورهای بسیار مهم بهداشتی نظیر میزان PH خروجی و خروجی فاضلاب و پساب مورد بررسی قرار گرفته و می‌گیرند.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *