0

اسکان بیش از یک‌ هزار گردشگر فرهنگی در مدارس آستارا

اسکان بیش از یک‌ هزار گردشگر فرهنگی در مدارس آستارا
بازدید 24

بیژن خالقوردی پور در گفت وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: یک‌هزار و ۱۶۸ نفر از گردشگران فرهنگی در قالب ۲۳۳ خانوار از ۲۸ اسفند سال گذشته تاکنون در مدارس شهرستان آستارا اسکان داده شده‌اند که بیشتر از استان‌های اردبیل، آذربایجان شرقی و غربی بودند.
مدیر آموزش و پرورش شهرستان آستارا تعداد مدارس مجری ستاد اسکان فرهنگیان را ۱۲ واحد آموزشی با ۹۶ باب کلاس درس در سه درجه الف، ب و ج عنوان کرد و افزود: کلاس‌های فوق به یخچال، اجاق گاز، پتو، پنکه، تلویزیون و دیگر امکانات رفاهی مجهز می‌باشند.
وی با اشاره به اینکه تمام امکانات آموزش و پرورش شهرستان آستارا ازجمله خانه معلم با ۶ اتاق و ۲۲ تخت، هم چنین پنج سوئیت اقامتی جهت رفاه حال گردشگران فرهنگی به کار گرفته شده است، بیان کرد: از آغاز اجرای طرح اسکان موقت فرهنگیان ۲۰۰ نیز در قالب ۵۳ خانوار در مراکز فوق پذیرش شده‌اند.
خالقوردی پور با بیان اینکه ۹۰ درصد از پذیرش‌ها به صورت الکترونیکی و ۱۰ درصد نیز به صورت دستی انجام می‌شوند، افزود: ستاد اسکان گردشگران فرهنگی واقع در بلوار خرمشهر، آموزشگاه استثنایی عدالت تا ۱۰ فروردین امسال آماده پذیرش از میهمانان نوروزی بوده و ۳۰ نفر در ستاد فوق فعالیت می‌کنند.
این مقام مسئول با اشاره به توزیع ۲۰ هزار عدد بروشور راهنمای گردشگری و اقامتی با هدف معرفی جاذبه‌های گردشگری شهرستان آستارا در بین مسافران تصریح کرد: گردشگران فرهنگی در کنار اقامت در مراکز موقت ستاد اسکان می‌توانند از جاذبه‌های گردشگری این شهرستان مرزی نیز دیدن کنند.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *