0

۸۸۲ کیلوگرم مواد غذایی غیرقابل‌مصرف انسانی در گناوه معدوم شد

۸۸۲ کیلوگرم مواد غذایی غیرقابل‌مصرف انسانی در گناوه معدوم شد
بازدید 23

به گزارش خبرنگار مهر، عصمت حیدری بعد از ظهر دوشنبه در جمع خبرنگاران بیان کرد: به‌منظور حفظ و ارتقا سطح سلامت جامعه همچون سال‌های گذشته، با اجرای طرح تشدید کنترل و نظارت بهداشتی نوروزی از تاریخ ۱۵ اسفند ۱۴۰۲ لغایت ۲۵ فروردین ۱۴۰۳ طبق برنامه‌های پیش‌بینی‌شده بازرسی‌ها و بازدیدهای متعدد نظارتی توسط کارشناسان بهداشت محیط و مرکز بهداشت شهرستان گناوه در حال اجرا است.
رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان گناوه افزود: در راستای اجرای طرح تشدید کنترل و نظارت بهداشتی به مناسبت تعطیلات نوروز و ماه مبارک رمضان، واحد بهداشت محیط مرکز بهداشت شهرستان گناوه، ۸۸۲ کیلوگرم مواد غذایی فاسد و غیرقابل‌مصرف انسانی را معدوم کرد.
حیدری افزود: رستوران‌ها، هتل‌ها، مراکز اقامتی، مساجد، مدارس و محل اسکان فرهنگیان، پایانه‌های مسافربری، اماکن بین‌راهی، سامانه‌های آب‌رسانی و مراکز تهیه و عرضه مواد غذایی از جمله اماکن عمومی حساس است که در این مدت مورد بازدید مستمر بازرسین بهداشت محیط قرار می‌گیرند.
انجام بیش از ۱۲۰۰ بازرسی بهداشتی
وی بیان کرد: از ابتدای طرح تاکنون هزار و ۲۳۸ مورد بازرسی انجام شد که طی این بازدیدها ۳۵۹ اخطاریه صادر و ۵۱ مورد از متخلفین به مراکز قضائی معرفی شدند.
رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان گناوه ضمن معرفی سامانه تلفنی ۱۹۰، از مردم خواست تا در صورت مشاهده هرگونه تخلف از مقررات بهداشتی در مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی و اماکن عمومی و بین‌راهی، موضوع را به کارشناسان این سامانه گزارش دهند.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *