0

بارش ۵۸ میلیمتری باران در تاریک دره نهاوند

تصویر پیدا نشد !
بازدید 30

محمد حسن باقری شکیب در گفتگو با خبرنگار مهر، گفت: در شهر همدان، ایستگاه بوعلی همدان هم ۲۶ میلیمتر گزارش بارش داشته، به طور میانگین آورده سامانه بارشی برای استان ۲۸ میلیمتر بوده که علاوه بر آن طی ساعاتی در برخی از مناطق مرتفع جنوبی استان شاهد بارش برف بودیم و در چشمه علی محمد ملایر ارتفاع برف در برخی از نقاط به حدود ۲۰ سانتیمتر هم رسید.
وی گفت: امروز آسمان استان صاف و آفتابی خواهد بود، به طور کلی می‌توانیم بگوییم تا اوایل هفته آینده عمدتاً قسمتی ابری و در برخی از ساعات همراه با وزش باد خواهد بود.
وی بیان کرد: فردا ابرهایی را در آسمان استان انتظار داریم که به صورت رشد ابر و در پنجشنبه این افزایش ابرها می‌تواند منجر به بارش رگبار موقتی در برخی از نقاط استان باشد.
وی گفت: افزایش نسبی دما را طی روزهای آینده پیش رو خواهیم داشت، کمینه و بیشینه در ایستگاه فرودگاه همدان طی ۲۴ ساعت گذشته منفی ۲ و۹ درجه سلسیوس بوده و در این مدت گل تپه با منفی ۳ درجه سردترین و بهار با ۱۳ درجه سلسیوس گرم‌ترین ایستگاه استان گزارش شده است و علاوه بر آن دیروز در ساعاتی سرعت وزش باد در بهار به ۷۵ کیلومتر بر ساعت رسیده است.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *