0

کشف ۱۱ کیلوگرم موادمخدر در ایلام

کشف ۱۱ کیلوگرم موادمخدر در ایلام
بازدید 24

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ فریدون یاسمیدر این باره گفت: ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر موفق شدند در نیمه اول تعطیلات نوروزی ۳ نفر قاچاقچی موادمخدر را دستگیر و از آنان مقدار ۱۱ کیلوگرم موادمخدر کشف و ضبط کنند.
وی اضافه کرد: پلیس مبارزه با موادمخدر نوروز امسال با هدف امنیت و آسایش برای شهروندان طرح آرامش در شهر را با هدف پاک سازی تفرجگاه‌ها و مناطق تفریحی در دستورکار قرار داد.
این مقام انتظامی با اشاره به اینکه در ۷ روز ابتدای سال جاری تعداد ۵۹ نفر معتاد متجاهر جمع آوری و به کمپ‌های ترک اعتیاد معرفی شده‌اند گفت: پلیس مبارزه با موادمخدر در سطح استان تعداد ۷۲ نفر در ارتباط با حمل و جابجایی موادمخدر را دستگیر و به مراجع قضائی معرفی کرده است.
سرهنگ یاسمی اظهار کرد: همچنین در اجرای این طرح تعداد ۱۱ نفر از خرده فروشان موادمخدر و تعداد ۳ قاچاقچی موادمخدر دستگیر شده‌اند.
رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر از تداوم اجرای طرح‌های جمع آوری معتادان متجاهر و خرده فروشان موادمخدر خبر داد و گفت: از همشهریان می‌خواهیم در صورت مشاهده معتاد متجاهر و یا فعالیت خرده فروشان موادمخدر در سطح محلات بلافاصله مراتب را به پلیس ۱۱۰ گزارش دهند.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *