0

لزوم حمایت از هنرمندان و صنعتگران صنایع‌دستی بانه

لزوم حمایت از هنرمندان و صنعتگران صنایع‌دستی بانه
بازدید 24

به‌گزارش خبرنگار مهر، محمد حسینی ظهر جمعه به خبرنگاران رسانه‌ها اظهار کرد: در آئین مراسم نوروزگاه بانه که با حضور مدیرکل کمیته امداد استان برگزار شد، تفاهم‌نامه همکاری با هدف استفاده از ظرفیت‌های هنری و صنایع‌دستی استان و همچنین توانمندسازی قشرهای نیازمند جامعه منعقد شد.
رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی بانه با اشاره به موضوع این تفاهم‌نامه افزود: به وجود آوردن زمینه لازم برای همکاری در زمینه آموزش مددجویان تحت حمایت کمیته امداد، حمایت از بخش دامپروری بز مرخز توسط مددجویان کمیته امداد و ارائه تسهیلات برای دامداری نیمه صنعتی در شهر ملی شالبافی آرمرده بانه، از جمله این موضوعات است.
وی عنوان کرد: امید است با انعقاد تفاهم نامه‌های همکاری فی مابین ارگان‌ها و نهادها، ضمن فراهم‌سازی زمینه مناسب برای توسعه و رونق صنایع‌دستی بانه، زمینه‌های حمایت از هنرمندان و صنعتگران صنایع‌دستی شهرستان بیش از پیش فراهم شود.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *