0

آمادگی پلیس ایلام برای شب های ایلام

آمادگی پلیس ایلام برای شب های ایلام
بازدید 27

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ کامبیز آرمان شامگاه جمعه در جمع خبرنگاران با اشاره به ایام لیالی قدر و شهادت مولی الموحدین علی بن ابیطالب (ع)، از شب‌های به عنوان قلب ماه رمضان یاد کرد و اظهارداشت: در ماه نزول رحمت الهی، استقبال و حضور مردم خداجو و ولایت مدار استان در مساجد، اماکن مذهبی نسبت به سایر ماه‌های سال، پررنگ‌تر شده که اوج این حضور در شب‌های قدر خواهد بود.

وی با بیان اینکه برقراری نظم و امنیت محل‌های برگزاری مراسم شب‌های قدر همه ساله در دستور کار پلیس قرار دارد، گفت: به منظور باشکوه‌تر برگزار شدن و نیز تامین امنیت مطلوب مراسم این شب‌ها، پلیس حضور پررنگی خواهد داشت.
این مقام انتظامی بهرام اتخاذ تدابیر پلیس برای تامین نظم و امنیت مساجد و حسینیه‌ها که مراسم احیاء شب‌های قدر در آن‌ها برگزار می‌شود، اشاره کرد و از شهروندان خواست برای تامین امنیت این شب‌ها با پلیس همکاری لازم را داشته و در صورت مشاهده موارد مشکوک موضوع را بلافاصله با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ در میان بگذارند.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *