0

محوریت تخصص گرایی و برنامه محوری در آموزش و پرورش اردبیل

محوریت تخصص گرایی و برنامه محوری در آموزش و پرورش اردبیل
بازدید 21

به گزارش خبرنگار مهر، کلام اله صفری بعدازظهر شنبه در نشست تخصصی نماد که با حضور مدیران، روسا و معاونین نواحی و مناطق استان برگزار شد، اظهار کرد: کلیه فعالیت های آموزش و پرورش باید پیوست خبری، رسانه ای، فرهنگی و تبیینی داشته و از شفافیت لازم برخوردار باشد.
وی خاطرنشان کرد: توجه به آسیب های اجتماعی حوزه دانش آموزی، تکریم مراجعین، تخصص گرایی و برنامه محوری در فعالیت ها و جلسات، استفاده از ظرفیت شرکای آموزش و پرورش و خیرین، رعایت سلسله مراتب اداری و پرهیز از هرگونه حاشیه سازی برای آموزش و پرورش مهمترین اصل مورد تاکید در این نهاد است.
مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل بیان کرد: کیفیت بخشی به خدمات ارایه شده به میهمانان نوروزی، عمل به تفاهمنامه های بین بخشی، شرکت در فراخوان «الف تا»، توجه به تکمیل سامانه های نظارتی وارزیابی عملکرد، اقامه نماز در ادارات و مدارس و خدمت صادقانه و جهادی در دستور کار آموزش و پرورش اردبیل قرار گرفته است.
صفری ادامه داد: کلیه فعالیت های انجام یافته باید پیوست خبری، رسانه ای، فرهنگی، تبیینی، تبلیغی، اغنایی و شفافیت داشته باشد تا اثربخشی و اثرگذاری برنامه ها تثبیت شود.
در ادامه این جلسه معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان اردبیل بر ضرورت تکمیل سامانه غربالگری و رصد و پایش آسیب های اجتماعی توسط مدارس به استناد ماده ۶ قانون حمایت از اطفال و نوجوانان و ماده ۴۴ آیین نامه اجرایی آن و پیگیری موضوع توسط مدیران وروسای مناطق ونواحی ومعاونین وکارشناسان تاکید کرد.
غفور حضوری افزود: در نتیجه ثبت سامانه های غربالگری، رصد و پایش آسیب ها، آمایش موضوعی و سرزمینی مناسبی از نیم رخ روانی و اجتماعی دانش آموزان و نقشه خطرپذیری مدارس بدست خواهد آمد که جهت تسریع در روند برنامه های کنترل، کاهش، درمان و پیشگیری از آسیب ها حوزه دانش آموزی بسیار موثر خواهد بود.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *