0

۱۲ فروردین سرآغاز حاکمیت مردم‌سالاری دینی در ایران اسلامی است

۱۲ فروردین سرآغاز حاکمیت مردم‌سالاری دینی در ایران اسلامی است
بازدید 18

به گزارش خبرنگار مهر، احمد محمدی زاده با صدور پیامی ضمن گرامیداشت فرا رسیدن ۱۲ فروردین روز جمهوری اسلامی ایران اظهار داشت: ۱۲ فروردین یک روز مهم و سرنوشت ساز در تاریخ نظام اسلامی است و قاطبه مردم با رأی آری به جمهوری اسلامی ایران، بیعت خود را با امام راحل و انقلاب اسلامی ایران، تجدید کردند.
استاندار بوشهر خاطر نشان کرد: امام‌راحل در کمتر از ۲ ماه از پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی، نظام جمهوری اسلامی را به رأی ملت گذاشت و ملت مؤمن و انقلابی ایران نیز قاطعانه و با رأی ۹۸.۲ درصدی خود، پایه‌های این نظام را مستحکم‌تر و قوی‌تر کردند.
محمدی زاده تصریح کرد: در طول بیش از ۴ دهه از پیروزی انقلاب اسلامی، بیش از ۴۰ انتخابات در کشور برگزار شده و این نشان دهنده مردمی بودن انقلاب و نظام بوده که در دنیا بی نظیر است.
وی با اشاره به نامگذاری سال توسط رهبر معظم انقلاب اسلامی گفت: امسال با تدبیر معظم له، به نام «جهش تولید با مشارکت مردم» نامگذاری شده که از نخستین روزهای سال برای تحقق عینی و عملی شعار سال، برنامه ریزی کرده ایم و به فضل الهی شاهد تحقق کامل شعار سال باشیم.
استاندار بوشهر با گرامیداشت روز جمهوری اسلامی ایران ابراز داشت: باید در راستای حفظ دستاوردهای نظام مقدس اسلامی از تمام توان و ظرفیت موجود بهره ببریم و هیچ فرصتی را هدر نخواهیم داد.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *