0

اجرای طرح اکرام ایتام به دنبال گسترش فرهنگ نیکوکاری است

اجرای طرح اکرام ایتام به دنبال گسترش فرهنگ نیکوکاری است
بازدید 21

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سیدمحمد عبدالنبی موسوی فرد در ضیافت افطاری فرزندان معنوی تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی خوزستان اظهار کرد: کمیته امداد خوزستان تلاش می‌کند تا مأموریت خود را به نحو احسن انجام دهد و تا به حال خدمات ارزشمندی را به مددجویان ارائه داد، این نهاد حمایتی با کمک خیران کمک‌های بسیار خوبی به قشر محروم ارائه کرده که قابل تقدیر است.
نماینده ولی فقیه در خوزستان اضافه کرد: یکی از کارهای مهم کمیته امداد استان اجرای طرح‌های اطعام مهدوی نیازمندان و اکرام ایتام برای حمایت از فرزندان ایتام و محسنین تحت حمایت است.
حجت الاسلام موسوی فرد با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب تاکید ویژه‌ای در کمک به قشر محروم و حمایت از آن‌ها دارد، افزود: یکی از اهداف کمیته امداد توانمندسازی خانواده‌های تحت حمایت است. نهاد حمایتی امداد برای کودکان بی سرپرست با هدف کمک و سرپرستی ایتام و بچه‌های فقیر تشکیل شده است.
وی تصریح کرد: طرح اکرام ایتام هدف‌های مهمی را مثل گسترش فرهنگ نیکوکاری و کمک به ایتام، و نشر تعلیمات حسنه اسلامی در بر دارد و این طرح به مال زیاد نیاز ندارد و می‌توان با هزینه‌های کم به ایتام کمک کرد.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *