0

رینگ آخر و نفس گیر انقلاب اسلامی

رینگ آخر و نفس گیر انقلاب اسلامی
بازدید 16

خبرگزاری مهر، گروه استان‌ها – علی ارجمند عین الدین؛ روزی در مجلسی از امیرالمؤمنین علیه السلام سوال شد که کدام یک از حیوانات تخم گذار هستند و کدام یک بچه زا؟! حضرت جوابی دادند که انسان از شنیدن آن حیرت می‌کند! فرمودند: حیواناتی که گوش‌های آنها دیده نمی‌شود، تخم گذار هستند و آنها که دیده می‌شود بچه زا هستند!
سپس فرمودند: در مورد کوسه به من اشکال نکنید چون برخی از کوسه‌ها بعد از تخم گذاری، تخم‌های خود را می‌بلعند و بچه‌های آن کوسه در شکم مادر متولد می‌شوند! امروزه ثابت شده یکی از این نوع کوسه‌ها، کوسه ببری است، کوسه ببری تخم‌های خود را می بلعد و پس از خروج از تخم، بچه کوسه‌ها شروع به خوردن هم می‌کنند و در نهایت کوسه فاتح به دنیا می‌آید!
در سده‌های گذشته تمدن‌های مختلف همچون بچه‌های کوسه ببری به جنگ هم افتادند، از شینتوئسیم و کنفوسیوس تا نازیسم و … تا اینکه از دل جنگ‌هایی خونینی مثل جنگ جهانی اول و دوم در نهایت کوسه لیبرال دموکراسی متولد شد؛ این تمدن فاتح در حال جشن و پایکوبی بود که فردی روحانی از قم برخواست و شعار نه شرقی، نه غربی، جمهوری اسلامی داد و الگو را حکومت امام علی علیه‌السلام معرفی کرد.
اینجا بود که غرب و شرق به سر او ریختند تا نتواند الگویی باشد برای دیگر کشورهای اسلامی و استثمار زده، از جنگ تحمیلی هشت ساله و تحریم‌های فلج کننده اقتصادی تا غائله قومیتی و نفوذ و …، البته هر چه زدند به در بسته خوردند اما آنها ناامید نشدند و دائم از گزینه‌های روی میز گفتند و بیش از چهار دهه گذشت. آنها امید داشتند نظام اسلامی زمستان چهلم را نبیند اما ماند و دید و اینک شواهد و قرائن حاکی از آن است که الان به رینگ آخر نزدیک می‌شویم؛ نام این رینگ جنگ ترکیبی است.
در جنگ‌های گذشته تمدن لیبرال دموکراسی با نظام جمهوری اسلامی ایران، ما ملت ایران اسلامی همواره فرازها و فرودها و ریزش‌ها و رویش‌های فراوان داشته‌ایم. اکنون که به لحظات رینگ آخر نزدیک می‌شویم خوشبختانه ما آخر شاهنامه را می‌دانیم. آخر این داستان قطور پیروزی مستضعفان بر مستکبران عالم است، در ده‌های گذشته همواره عده‌ای به قطار انقلاب اسلامی سوار و عده‌ای پیاده شده‌اند، خوشا به سعادت آنها که تا آخرین ایستگاه در قطار انقلاب اسلامی بمانند و در میان راه از آن پیاده نشوند.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *