0

کشف کالای قاچاق به ارزش۸میلیارد در مرزهای شمالی سیستان و بلوچستان

کشف کالای قاچاق به ارزش۸میلیارد در مرزهای شمالی سیستان و بلوچستان
بازدید 21

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از معاونت اجتماعی فرماندهی مرزبانی سیستان و بلوچستان، سرهنگ پرویز قاسم زاده، گفت: در راستای مبارزه با قاچاق کالا و فرآورده‌های سوختی، مرزداران هنگ مرزی زابل با تشدید اقدامات کنترلی علیه قاچاقچیان موفق شدند مقادیر قابل توجهی کالای قاچاق و فرآورده‌های سوختی را کشف کنند.
فرمانده هنگ مرزی زابل در ادامه با اشاره به اجرای مأموریت‌های موفقیت‌آمیز توسط مرزداران اظهار کرد: مأموران در این عملیات موفق شدند، ضمن دستگیری یک نفر متهم، توقیف یک دستگاه ترانزیت، مقدار ۵۳۰ کیلوگرم آرد، مقدار ۵۵۰ کیلوگرم کود شیمیایی، مقدار ۱۲ هزار ۳۴۰ لیتر سوخت قاچاق را کشف کنند.
قاسم زاده افزود: برابر با اعلام کارشناسان، ارزش ریالی این محموله قاچاق، هشت میلیارد ریال برآورد شده است.
فرمانده هنگ مرزی زابل در خاتمه ضمن تقدیر از همکاری مرزنشینان در برقراری امنیت پایدار در مرزها، تصریح کرد: مرزبانی همواره، از فعالیت‌های اقتصادی مشروع مرزنشینان حمایت کرده و در راستای معیشت مردم زحمت کش روستاهای مرزی تلاش می‌کند، با این حال انتظار می‌رود مرزنشینان نیز فعالیت‌های اقتصادی خود را در چارچوب قوانین انجام داده و از فعالیت غیر قانونی جداً خوداری کنند.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *