0

ترددهای ورودی به آذربایجان‌شرقی ۳ درصد افزایش یافت

ترددهای ورودی به آذربایجان‌شرقی ۳ درصد افزایش یافت
بازدید 19

به گزارش خبرگزاری مهر، اورجعلی علیزاده روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگاران افزود: در ۱۹ روز از اجرای طرح نوروزی از ۲۴ اسفند سال گذشته تا ۱۳ فروردین امسال، یک میلیون و ۲۴۰ هزار دستگاه از استان به مقصد سایر استان‌های کشور خارج شده‌اند.
وی اظهار کرد: آمار تردد ورودی استان در این مدت یک میلیون و ۳۵۰ هزار دستگاه است که این تعداد در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته سه درصد افزایش نشان می‌دهد.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌شرقی گفت: در اجرای طرح نوروزی امسال، ۲۰ میلیون و ۸۰۰ هزار تردد خودرو در جاده‌های استان ثبت شده که این تعداد معادل چهار درصد از ترددهای کل کشور (۴۸۹ میلیون و ۵۰۰ هزار دستگاه) است.
علیزاده، با بیان اینکه این تعداد تردد توسط ۹۸ دستگاه تردد شمار آنلاین در جاده‌های مختلف استان ثبت شده است، ادامه داد: آمار تردد در جاده‌های استان در طرح نوروزی امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل یک درصد کاهش یافته است.
وی یادآور شد: پرترددترین جاده‌های استان در این ایام مربوط به مسیرهای رفت و برگشت کنارگذر جنوبی شهید کسایی (تبریز- باسمنج)، تبریز- ایلخچی، صوفیان – تبریز، آزادراه تبریز- زنجان و ایلخچی- آذرشهر است که ۳۰ درصد ترددها را به خود اختصاص داده‌اند.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌شرقی گفت: در این ایام بیشترین ورودی‌ها به استان از مسیرهای میاندوآب- ملکان، آزادراه تبریز- زنجان، نیر- سراب و جزیره اسلامی- تبریز است.
علیزاده، افزود: در این ۱۹ روز، ناوگان حمل و نقل عمومی مسافری اعم از اتوبوس، مینی بوس و سواری کرایه ۲۴۲ هزار و ۷۰۰ مسافر را در داخل و خارج استان جابجا کرده است.
وی یادآور شد: در این مدت ۲۸ هزار و ۳۶۳ مسافر از پایانه‌های مرزی جلفا و نوردوز تردد کردند.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *