0

تجمعات گسترده شب های قدر توطئه های دشمنان را به شکست انجامید

تجمعات گسترده شب های قدر توطئه های دشمنان را به شکست انجامید
بازدید 25

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله سید محمد مهدی میرباقری در مراسم احیای شب بیست و سوم ماه مبارک رمضان در حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها بیان کرد: دشمنان در طول سالهای اخیر تلاش دارند تا مردم از دین خدا شوند، اما تجمعات گسترده شب های قدر در سراسر کشور نشان می دهد که این توطئه آنان شکست خورده است.
استاد حوزه علمیه قم گفت: خداوند در قرآن کریم بشارت بزرگی به ما داده و در عین حال توبیخ هایی نیز داشته و می فرماید من انسان را برای عبادت خود آفریده ام که این امر بشارت و افتخار بزرگی برای انسان است.
آیت الله میرباقری گفت: فرصت دنیا، فرصت رسیدن به عبد و بندگی الهی است و در این زمینه همه انبیا و اولیای الهی پیشتاز بوده اند.
وی ابراز کرد: موضوع مهم این است که انسان باید بتواند به شناخت درستی از خداوند برسد و اگر کسی خدا را شناخت، عبد و بنده الله می شود و در این صورت از هیچ قدرتی نمی هراسد و طرح های شیطان خنثی می شود.
وی افزود: در شب قدر ثواب اعمال انسان مضاعف می شود و باید مراقب بود تا غیر خداوند در دل انسان راه پیدا نکند.
استاد حوزه علمیه قم بیان کرد: راه رسیدن به خداوند، راهی است که به امام منتهی می شود و خداوند قلب انسان را برای محبت ائمه اطهار علیهم السلام قرار داده که در این صورت به خدا نیز خواهد رسید که اصحاب سیدالشهدا علیه السلام اینگونه بودند.
عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: کار شیطان این است که انسان را به لغزش بکشاند و در ادامه از رحمت و بخشش الهی مایوس کند.
وی گفت: انسان باید از فرصت عمر خود به درستی استفاده کند و به دنبال امام باشد که در این صورت به خداوند می رسد و در شب قدر انسان باید با خود قرار بگذارد که معرفت و محبت خود را به امام بیشتر کند و نسبت به سال گذشته در این خصوص تفاوت داشته باشد.
استاد حوزه علمیه قم افزود: انسان باید به جرم خود معترف باشد که در این صورت امکان بخشش وجود دارد و خداوند بر ادامه دادن مسیر امام تاکید دارد.
آیت الله میرباقری ابراز کرد: همه انبیای الهی منتظر امام بودند و ما امروز باید به این امر توجه داشته باشیم که معرفت خود را نسبت به امام زمان (عج) افزایش دهیم.
وی اضافه کرد: کسانی که در راه امام، استقامت دارند بشارت به آنان داده شده که صلوات و رحمت و هدایت از جمله آنان است.
آیت الله میرباقری اضافه کرد: در شب قدر باید قرار خود را با خداوند محکم کنیم و در این شب همه آنچه که برای انسان مقدر می شود به امام زمان (عج) ارائه می شود.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *