0

۷ هزار و ۳۵۰ اصفهانی در شب‌های قدر حامی یتیمان اصفهان شدند

۷ هزار و ۳۵۰ اصفهانی در شب‌های قدر حامی یتیمان اصفهان شدند
بازدید 22

علی اخلاقی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به رشد ۲ درصدی مشارکت خیران برای اجرای طرح اکرام ایتام و محسنین در استان اصفهان اظهار کرد: در شب‌های قدر امسال ۱۸۵ پایگاه امداد به منظور جذب مشارکت خیران برای حمایت از فرزندان ایتام و محسنین فعال بوده است.
وی گفت: با وجود استقبال خوب خیران از این طرح، اما همچنان ۴ هزار فرزند ایتام و محسنین استان از سرانه‌ی ماهیانه کمتر از ۱۰۰ هزار تومان کمک مالی بهره‌مند هستند.
معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اصفهان ادامه داد: در استان اصفهان ۵ هزار و ۶۲۴ یتیم کمتر از ۱۸ سال و ۲۶ هزار و ۳۰۰ فرزند محسنین تحت حمایت کمیته امداد هستند.
وی با تقدیر از همراهی مردم نیکوکار در طرح اکرام ایتام و محسنین، گفت: مردم استان می‌توانند علاوه بر مراجعه حضوری به دفاتر و مراکز نیکوکاری کمیته امداد و پایگاه‌های مستقر در سطح استان، با ارسال عدد یک به شماره ۳۰۰۰۳۳۳۳۳۱ و همچنین با ورود به درگاه الکترونیکی ekram.emdad.ir در طرح اکرام ایتام و محسنین ثبت نام کنند.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *