0

طرح «بشری» در شاهرود اجرا می‌شود

طرح «بشری» در شاهرود اجرا می‌شود
بازدید 31

فرشید فلاح در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، با بیان اینکه طرح قرآنی بشری در شاهرود برگزار می‌شود بیان کرد: این طرح توسط اداره قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی سمنان با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و مؤسسه جامعة القرآن الکریم و اهل‌البیت علیه‌السلام شاهرود برگزار می‌شود.
وی موضوع طرح را دوره عمومی و تربیت مربی قرآن کریم دانست و افزود: کارگاه آموزش روش تدریس قرآن کریم به تأسی از سیره پیامبر اکرم (ص) با بهره گیری از اساتید مجرب از تهران خواهد بود.
مدیرکل ارشاد اسلامی استان سمنان با بیان اینکه طرح بشری مبتنی بر روش شنیداری و گفتاری است، تاکید کرد: آکادمیک کردن آموزش قرآن، استاندارد کردن محتوا و مطالب آموزشی و جلوگیری از اتلاف زمان آموزشی از محورها این طرح است.
فلاح با بیان اینکه بشری می کوشد تا پرورش افراد با سطح علمی و آموزشی بالا جهت فعالیت در امور قرآنی و ساده‌سازی آموزش قرائت قرآن کریم را صورت دهد، ابراز کرد: امکان حضور همزمان خواهران و برادران مهیا است.
وی از اعطای گواهینامه معتبر از معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در صورت قبولی خبر داد و گفت: ثبت‌نام اولیه از طریق سامانه حمد به آدرس https://qia.ir/boshraEdu خواهد بود همچنین مهلت ثبت نام ۲۷ فروردین ۱۴۰۳ است.
مدیرکل ارشاد اسلامی استان سمنان با بیان اینکه زمان برگزاری دوره ۳۰ فروردین لغایت اول اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ است، تاکید کرد: مکان دوره شاهرود – خیابان کارگر مجتمع فرهنگی و هنری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شاهرود خواهد بود.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *