0

تعیین تکلیف ۱۴۶ دستگاه خودرو در اموال تملیکی استان البرز

تعیین تکلیف ۱۴۶ دستگاه خودرو در اموال تملیکی استان البرز
بازدید 24

به گزارش خبرگزاری مهر، حسین فاضلی هریکندی با اشاره به اقدامات انجام شده در زمینه ساماندهی انبارهای اموال تملیکی استان البرز گفت: با توجه به دستور رئیس قوه قضائیه در خصوص ساماندهی انبارها و سرکشی مستمر و برگزاری جلسات منظم با مسؤولان ذی‌ربط و بازدید میدانی در خصوص وضعیت کالاهای توقیفی، متروکه و موجود در انبار بنادر، گمرک و سازمان اموال تملیکی پیگیری اجرای این دستورات در دادگستری کل استان جزو اولویت‌های مهم در سال گذشته بود.
وی با اشاره به انجام ۵۴ بازدید توسط مقامات قضائی البرز از انبارهای اموال تملیکی و توقیفی در سال ۱۴۰۲ افزود: در نتیجه پیگیری‌های انجام شده در رابطه با با ۴۶۹ پرونده، اموال و کالاهای مختلف قاچاق و متروکه به ارزش بیش از ۱۲۰ میلیارد تومان از طریق مزایده به فروش رسیده است. همچنین در اجرای مقررات قانونی، ۹ هزار و ۵۶۱ ردیف کالا با وزن حدود ۳۰۳ تن به ارزش ۲۷۵ میلیارد ریال مربوط به یک هزار و ۵۷۱ پرونده قاچاق و ۲۱ پرونده اموال متروکه معدوم شد.
رئیس کل دادگستری استان البرز ضمن اعلام پیگیری وضعیت خودروهای توقیفی تصریح کرد: از ۱۴۶ دستگاه خودروی توقیفی در استان البرز، ۱۱۵ دستگاه خودرو به ارزش ۳۶۸ میلیارد تومان از طریق مزایده یا استرداد تعیین تکلیف شد و در نهایت موجودی خودروها در پایان سال ۱۴۰۲، ۳۱ دستگاه است که تشریفات قانونی جهت تعیین تکلیف وضعیت آن‌ها در جریان است.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *