0

حضور مردم در راهپیمایی روز قدس دفاع از مظلوم است

حضور مردم در راهپیمایی روز قدس دفاع از مظلوم است
بازدید 44

حجت‌الاسلام و المسلمین مهدی فوقی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات همه مسلمانان در ماه مبارک رمضان و گرامی داشت روز جهانی قدس اظهار کرد: فکر می‌کنم امسال یکی از سال‌هایی است که ضرورتی برای دعوت از مردم مبنی بر حضور در راهپیمایی روز قدس نمی‌بینیم چرا که آنقدر جنایات رژیم صهیونیستی آشکار و مبرهن شده که همه مردم عزیز ما به راحتی فهمیده‌اند که حقیقتاً رژیم صهیونیستی یک غده سرطانی است.
وی افزود: ما باید بدانیم که این حضور یک حضور دفاع از مظلوم ومخالفت با ظالم است و اینکه پیامبر فرمودند کسی که صدای یک مظلوم را بشوند و او را یاری نکند، مسلمان نیست.
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اصفهان اضافه کرد: حقیقتاً مسئله فلسطین امروز به معنای قضیه دفاع از مظلوم است و روز جهانی قدس که از ابتکارات امام راحل بود و جمعه آخر ماه مبارک رمضان را به این امر اختصاص دادند تا جامعه اسلامی وحدت و هم افزایی را در برابر ظلم و ستم رژیم صهیونیستی داشته باشیم.
وی با تاکید بر اینکه رژیم صهیونیستی به راحتی نسبت به کشتار کودکان، زنان، مردان و سالمندان اقدام می‌کند، افزود: این وعدم خداوند متعال است که همواره دفاع از مظلوم می‌کند و فردا مردم ایران یک صدا از مظلوم دفاع خواهند کرد.
حجت‌الاسلام و المسلمین فوقی در خصوص حضور مردم اصفهان در این راهپیمایی تصریح کرد: مردم اصفهان طی ۴۵ سال گذشته ثابت کرده‌اند که همیشه در حماسه‌های انقلاب اسلامی پیشگام هستند و فردا نیز حضور پرشور و کم نظیری را خواهند داشت.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *