0

بخشدار سرداران نهبندان معرفی شد

بخشدار سرداران نهبندان معرفی شد
بازدید 28

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی مرادی عصر شنبه در مراسم تکریم و معارفه بخشدار سرداران و فرمانده مقاومت بسیج شهید رجبعلی آهنی نهبندان اظهار داشت: اولویت امسال ما در شهرستان نهبندان، اجرایی شدن طرح توسعه نهبندان است.
سرپرست فرمانداری نهبندان با بیان اینکه قرارگاه امام حسن مجتبی علیه السلام در نهبندان با قوت به کار خود ادامه می‌دهد، افزود: تا پایان سال ۱۴۰۴ مشکل کم آبی و بی آبی روستاهای نهبندان حل می‌شود.
مرادی افزود: به صورت مستمر مبحث ارتقای شهر سرداران را پیگیری می‌کنیم و سعی می‌کنیم به زودی این مهم محقق شود.
وی با اشاره به مصوبات خوب استاندار خراسان جنوبی به نهبندان، گفت: مصوباتی خوبی مصوب شد که برای اجرایی شدن آنها باید پیگیری‌های لازم را در دستور کار داشت.
سرپرست فرمانداری نهبندان با اشاره به انتصاب بخشدار سرداران، افزود: جوان انقلابی و پر انرژی در این بخش پای کار خواهد لذا مردم باید همراهی و حمایت لازم را با بخشدار داشته باشند.
مرادی با بیان اینکه مردم شهرستان نهبندان در روز قدس با شکوه خاص و جلوه دیگری حضور داشتند، گفت: این حضور پرشور یک پیامی به امت اسلامی در جهان دارد.
به گفته وی، تعدادی از پاسداران غیور ما چند روز گذشته طی عملیات تروریستی به شهادت رسیدند اما با وجود تربیت جوانانی از جنس شهید سلیمانی‌ها ما نگرانی نداریم چراکه با این شهادت‌ها، ایران قوی‌تر در مقابل دشمن مقاومت می‌کند.
گفتنی است، در پایان این مراسم از زحمات سه ساله دکتر مهدی نیازی به عنوان بخشدار سابق با اهدای لوح تجلیل و محمود مقامی نیز بعنوان بخشدار سرداران معارفه شد.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *