0

فراخوان نخستین دوره المپیاد ملی آموزش هنر در اردبیل منتشر شد

فراخوان نخستین دوره المپیاد ملی آموزش هنر در اردبیل منتشر شد
بازدید 25

امیر رجبی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: پوستر نخستین المپیاد ملی آموزش هنر وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در دو بخش آموزشگاه‌های آزاد هنری و هنرستان‌ها منتشر شد.
وی خاطرنشان کرد: اولین دوره «المپیاد ملی آموزش هنر» در بخش‌های آزاد هنرهای تجسمی، نمایشی و موسیقی آغاز به کار کرده است که هدف از این المپیاد، کشف استعدادهای هنری به ویژه در میان نوجوانان و جوانان، تشویق و آموزش کار تیمی و گروهی، ارائه شناخت به خانواده‌ها در زمینه فرصت‌های رشد فرزندان در رشته‌های هنر است.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل با بیان اینکه، این المپیاد در دو بخش در نظر گرفته شده، گفت: بخش اول آموزشگاه آزاد هنری شامل گروه هنرهای تجسمی (گرافیک نقاشی و طراحی)، هنرهای نمایشی _ موسیقی (موسیقی ایرانی و موسیقی جهانی) و خوشنویسی (نستعلیق – شکسته نستعلیق) است و همچنین، بخش دوم هنرستان‌ها هستند که شامل رشته‌های نوازندگی ساز ایرانی، نوازندگی ساز جهانی، گرافیک و نقاشی، پویا نمایی، سینما و نمایش است.
رجبی با تاکید بر اینکه مخاطبان المپیاد، هنرجویان آموزشگاه‌های آزاد هنری دارای مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و هنرجویان هنرستان هنرهای زیبا وابسته به وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی هستند، ادامه داد: مهلت ثبت نام و بارگذاری آثار تا تاریخ ۲۰/‏۰۲/‏۱۴۰۳‬ خواهد بود و لازم است، علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر به لینک https://olympiart.ir/wp-content/ShivehNameh-olympiad.pdfا مراجعه کنند.
وی همچنین خاطرنشان کرد: طی حکمی سعید نوریان به عنوان دبیر نخستین دوره المپیاد ملی هنر ویژه آموزشگاه‌های هنری و هنرستان‌ها در استان اردبیل معرفی شد.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *