0

مشکلی در تامین کالاهای اساسی در استان سمنان وجود ندارد 

مشکلی در تامین کالاهای اساسی در استان سمنان وجود ندارد 
بازدید 19

یادگار احمدی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، ضمن اشاره به ذخیره کالاهای اساسی مورد نیاز مردم در آستانه عید فطر، بیان کرد: مشکلی در تأمین اقلام اساسی مورد نیاز مردم وجود ندارد و کالاهایی مانند گوشت مرغ و گوشت و … به اندازه کافی در انبارها ذخیره و توزیع می‌شود.
وی با بیان اینکه کالاهای اساسی در آستانه عید سعید فطر و پیک آخر تعطیلات فروردین ماه تأمین شده است، افزود: هیچ گونه افزایش قیمتی نیز در زمینه کالاهای اساسی در سراسر استان سمنان وجود ندارد.
رئیس سازمان صمت استان سمنان بیان کرد: تمام کالاهای اساسی استان از جمله مرغ، گوشت و … با همان قیمت‌های مصوب شده در کارگروه تنظیم بازار در پیش از سال جدید، عرضه می‌شود.
احمدی با بیان اینکه نظارت بر کالاهای اساسی نیز در دو بخش تأمین و عرضه در استان سمنان همچنان خواهیم داشت، ابراز کرد: کیفی سازی نظارت‌ها و مدون سازی آنها با همکاری دستگاه‌های ذی صلاح در ادامه سال جاری نیز در سراسر استان تداوم خواهد داشت.
وی با بیان اینکه طرح نظارتی که از ۱۵ اسفند سال قبل آغاز شده تا عید فطر در استان سمنان ادامه خواهد داشت، تاکید کرد: مردم نیز می‌توانند شکایت‌های خود را از کم فروشی، گران فروشی و سایر تخلفات به سامانه ۱۲۴ اعلام کنند تا بازرسان صمت رسیدگی لازم را صورت دهند.
رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت استان سمنان ادامه داد: در سال جاری قرار بر این است که جلسات ستاد تنظیم بازار به صورت هفتگی برگزار و نظارت بر عرضه و تأمین استمرار داشته باشد همچنین مقابله با گران فروشی و تخلفات نیز ادامه داشته و تنها معطوف به ماه رمضان نخواهد شد.
احمدی با اشاره به اینکه تأمین اقلام اساسی مورد نیاز مردم نیز در ادامه سال در دستور کار قرار خواهد داشت، بیان کرد: در زمینه تأمین اقلام اساسی مورد نیاز مردم در صورتی که تخلفی مشاهده شود به صورت جدی با آن برخورد خواهد شد.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *