0

هنر بهترین زبان انتقال پیام در جامعه است

هنر بهترین زبان انتقال پیام در جامعه است
بازدید 16

به گزارش خبرنگار مهر، علی محمد زنگانه، عصر دوشنبه در آئین گرامی داشت هفته هنر انقلاب اظهار کرد: هنرمند با توجه به جایگاهی که دارد از مقام بسیار بالایی برخوردار است.
وی با اشاره به اینکه شهیدان زنده هستند، افزود: شهید در نزد خداوند روزی می‌خورد و بر همه زیبایی‌ها نظر می‌کند.
استاندار گلستان گفت: گمان مبر آنان که در راه خدا کشته شده‌اند، مردگانی هستند، بلکه آنان زنده و در بارگاه پروردگارشان بهره مندند.
وی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی پرورش دهنده شهیدان است، یادآور شد: از خود گذشتگی اولین ویژگی شهدا محسوب می‌شود که این انسان‌های بزرگ در راه شهادت هم جان و هم مال خود را تقدیم کردند.
زنگانه با اشاره به اینکه پیرو ولی فقیه بودن از دیگر خصوصیات شهدای انقلاب اسلامی ایران است، اظهار کرد: اگر می‌خواهیم عاقبت به خیر شویم و به اهداف تعالی خود دست یابیم باید امام زمان خود را بشناسیم.
وی در ادامه زبان هنر را به عنوان رساترین و بهترین زبان انتقال پیام در جامعه دانست و گفت: تأثیر مقوله هنر بر روح و روان انسان عمیق و ماندگار است.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *