0

۳۲ هزار و ۱۵ خانوار در دماوند مشمول طرح کالابرگ هستند

۳۲ هزار و ۱۵ خانوار در دماوند مشمول طرح کالابرگ هستند
بازدید 19

به گزارش خبرنگار مهر، محمد امین خدایاری عصر دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: از ۲۰ فروردین ماه اعتبار طرح فجرانه کالابرگ شارژ شده است و خرید باید توسط سرپرست خانوار انجام شود اما محدودیت استفاده از کارت وجود ندارد و یارانه ۲۲۰ هزار تومانی طرح فجرانه کالابرگ قابل ذخیره شدن برای استفاده در ماه‌های دیگر نیست.
خدایاری بیان کرد: ۱۱ قلم کالای اساسی شامل گوشت مرغ، گوشت قرمز، برنج، روغن، ماکارونی، شیر، پنیر، ماست، قند و شکر، تخم‌مرغ و حبوبات که منطبق با نظر انستیتو تغذیه ایران و وزارت بهداشت است با قیمت‌های مبنای سال ۱۴۰۱ انتخاب شده که ما به التفاوت آن قیمت‌ها با قیمت روز از محل یارانه جدید ۲۲۰ هزار تومانی دولت تأمین خواهد شد.
رئیس اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی دماوند گفت: تعداد خانوار استفاده کننده از طرح فجرانه کالابرگ شهرستان را از ابتدای طرح ۳۲ هزار و ۱۵ خانوار و تعداد فروشگاه‌های متصل دماوند را ۳۱۷ فروشگاه اعلام کرد.
وی عنوان کرد: افراد برای شناسایی این فروشگاه‌ها می‌توانند به نرم افزار کاربردی «شما» مشخص شده اند مراجعه کنند.
خدایاری اعلام کرد: از ابتدای طرح تاکنون ۶۷ هزار و ۵۵ تراکنش با مبلغی بالغ بر ۳۲۱ میلیارد ریال تا روز گذشته انجام شده است.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *