0

یادواره شهدای«مهرانشهر» در شهریار برگزار شد

یادواره شهدای«مهرانشهر» در شهریار برگزار شد
بازدید 22

به گزارش خبرنگار مهر، شامگاه دوشنبه و با حضور علیرضا فاتحی نژاد فرماندار شهریار، سردار سرتیپ دوم پاسدار نادر ادیبی مدیرعامل موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و معاون بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، سرهنگ حمزه علی نادری معاون امور مناطق و شهرستان‌های موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، سرهنگ الهیاری فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج امیرالمومنین شهریار، جمعی از مسئولین و خانواده معظم شهدا و مردم شهید پرور شهریار سی امین یادواره شهدای «مهرانشهر» با محوریت سردار شهید «روح الله خزایی» در مسجد جامع شهریار برگزار شد.
بر اساس این گزارش در این یادواره سردار ادیبی مدیرعامل موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس به سخنرانی پرداخت و هم رزمان شهید «روح الله خزایی» به بازگو کردن خاطراتی از ایشان پرداختند و با مادر شهید بزرگوار دیدار و گفتگو کردند.
شایان ذکر است که شهید «روح الله خزایی» در سال ۱۳۶۵ و در سن ۲۰ سالگی در عملیات کربلایی پنج در شلمچه به مقام شامخ شهادت نائل آمد.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *