0

تمهیدات ویژه برای خدمات‌رسانی به نمازگزاران عید فطر اتخاذ شده است

تمهیدات ویژه برای خدمات‌رسانی به نمازگزاران عید فطر اتخاذ شده است
بازدید 18

عاطف محمدنژاد در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به آمادگی اتوبوسرانی اردبیل برای خدمت‌رسانی به نمازگزاران عید سعید فطر، اظهار کرد: سازمان اتوبوسرانی شهرداری اردبیل بنا به دستور شهردار تمهیدات لازم برای ارائه خدمات رایگان حمل و نقلی به شهروندان از نقاط مختلف شهر به محل مصلای اردبیل در نظر گرفته است.
وی با بیان اینکه ناوگان اتوبوسرانی با آمادگی کامل در خدمت نمازگزاران خواهد بود، گفت: در راستای ارائه خدمات حمل و نقل بهینه به نمازگزاران عید فطر، اتوبوس‌های درون شهری سازمان مدیریت حمل‌ونقل بار و مسافر شهرداری اردبیل از ساعت ۵ بامداد روز چهارشنبه آماده خواهند بود.
رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل و بار مسافر شهرداری اردبیل بیان کرد: اتوبوس‌ها در مسیرهای میراشرف، اندیشه، سینا، کارشناسان، بعثت، کلخوران، گلمغان، بهشت زهرا، مهرآباد، خاتم‌النبیین و جام جم به محل مصلا ارائه خدمات خواهند کرد.
محمدنژاد خاطرنشان کرد: همچنین تعداد ۴ دستگاه ون تاکسی سازمان نیز آماده ارائه خدمات به نمازگزاران سالمند عزیز در مسیرهای پیرعبدالملک، میدان امام حسین، چهارراه امام خمینی و عالی قاپو به سمت مصلای اردبیل خواهد بود.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *