0

هفته فرهنگی فرصتی برای شناساندن ظرفیت های فرهنگی زرندیه است

هفته فرهنگی فرصتی برای شناساندن ظرفیت های فرهنگی زرندیه است
بازدید 25

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام حسین ابراهیمی ظهر چهار شنبه در نود و پنجمین نشست شورای فرهنگی شهرستان زرندیه اظهار کرد: انتظار است تمام مردم شهرستان در برنامه‌های متعدد و متنوع هفته فرهنگی این شهرستان حضور پیدا کنند.
امام جمعه زرندیه با اشاره به نامگذاری شعار سال با عنوان جهش تولید با مشارکت مردم به عنوان گفتمان غالب کشور گفت: شهرستان زرندیه با مزیت صنعتی و کشاورزی یکی از قطب‌های تولید کشور است و لازم است منویات رهبری در خصوص جهش تولید با مشارکت مردم در محقق شود و در این راستا از هیچ کوششی دریغ نشود.
جهش تولید با مشارکت مردم راهبردی مؤثر برای حل مشکلات اقتصادی
فرماندار زرندیه نیز گفت: جهش تولید با مشارکت مردم راهبردی مؤثر برای حل مشکلات اقتصادی و رونق تولید در کشور است که لازمه آن رفع موانع و حمایت واقعی از تولید است.
ابوالقاسم مهری در ادامه با اشاره به اجرای دومین هفته فرهنگی شهرستان زرندیه، خواستار بکارگیری تمامی ظرفیت‌های بخش دولتی و خصوصی برای اجرای فعالیت‌های این برنامه شد.
جهش تولید با مشارکت مردم مورد تاکید رهبر معظم انقلاب
امام جمعه زاویه نیز گفت: نوسان هزینه و بهره وری یکی از دلایل نامگذاری شعار امسال با عنوان جهش تولید با مشارکت مردم است.
حجت‌الاسلام یوسف عطاالهی افزود: جهش تولید با مداخله و مشارکت مردم که در شعار امسال مورد تاکید رهبر معظم انقلاب است به طور حتم در گره گشایی از مشکلات اقتصادی جامعه اثربخشی بیشتری دارد.
دهم اردیبهشت روز زرندیه نامگذاری شد
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی زرندیه نیز با اشاره به نامگذاری ۱۰ اردیبهشت ماه به عنوان روز شهرستان و هفته فرهنگی شهرستان گفت: پیرو مصوبه شورای فرهنگ عمومی زرندیه، روز دهم اردیبهشت ماه بعنوان روزی که مردم شهرستان زرندیه در سال ۱۳۶۱ و در عملیات الی بیت المقدس طی یک روز تعداد ۲۳ شهید تقدیم انقلاب و کشور کرده‌اند، به عنوان روز شهرستان انتخاب شد.
احمد جوانمرد افزود: روز شهرستان زرندیه و هفته فرهنگی فرصتی است تا بتوان ظرفیت‌های فرهنگی و سرمایه‌های معنوی را به آحاد مختلف مردم معرفی کرد.
وی با اشاره به اعلام برنامه‌های هفته فرهنگی از سوی برخی ادارات و دستگاه‌های اجرایی اظهار کرد: اجرای برنامه‌های تأثیرگذار و متناسب با نیاز جامعه در هفته فرهنگی علاوه بر تقویت نشاط اجتماعی دستاوردهای بسیار خوبی در حوزه فرهنگ و هنر را به همراه خواهد داشت.
نامگذاری یکی از معابر و یا میادین شهرهای مختلف شهرستان زرندیه با عنوان ۱۰ اردیبهشت، اعلام برنامه‌های هفته فرهنگی از سوی تمامی ادارات و دستگاه‌های اجرایی، برطرف کردن نقاط ضعف هفته فرهنگی سال گذشته و تقویت نقاط قوت و فضا سازی شهر از جمله مواردی بود که در این نشست مطرح شد.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *