0

مسافران از سفر به شمال خودداری کنند/ تمام محورهای شمالی قفل شد

مسافران از سفر به شمال خودداری کنند/ تمام محورهای شمالی قفل شد
بازدید 15

به گزارش خبرنگار مهر، آخرین وضعیت جاده‌های کشور، تردد تمام وسایل نقلیه از محور چالوس و آزادراه تهران – شمال مسیر (شمال به جنوب) تا اطلاع بعدی ممنوع است.
همچنین ترافیک در محور چالوس مسیر (جنوب به شمال) حدفاصل بیلقان تا سروردار و پل زنگوله تا سیاه بیشه و محدوده‌های تویر و مرزن آباد، آزادراه تهران – شمال حدفاصل تونل شماره ۱۲ تا ۱۳ و تونل ۱۷ تا شهرستانک و انتهای آزادراه، آزادراه تهران – پردیس محدوده ورودی آزادراه، محور تهران – رودهن محدوده جاجرود و محور هراز مسیر (جنوب به شمال) محدوده‌های مشا و بایجان سنگین است.
بنا به این گزارش، محورهای فیروزکوه مسیر (جنوب به شمال) حدفاصل گل اهک تا دماوند و محدوده‌های پل سفید و زیرآّب و آزادراه قزوین – رشت مسیر (جنوب به شمال) محدوده‌های تونل شیرین سو، تاریک رود و کومسار همچنان زیربار ترافیک سنگین است.
برهمین اساس مسافرین شمال تا خلوت شدن محورهای شمالی از تردد به این جاده‌های خودداری کنند و تا آرام شدن وضعیت جوی ترافیک صبور باشند.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *