0

نباید جلوی حرکت تولیدی مردم و بنگاه های کوچک اقتصادی را گرفت

نباید جلوی حرکت تولیدی مردم و بنگاه های کوچک اقتصادی را گرفت
بازدید 15

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام مرادی در خطبه‌های نماز جمعه ظهر امروز شهرقدس ضمن تقدیر از حضور مردم در راهپیمائی روز جهانی قدس گفت: مردم با تمام وجود در راهپیمایی روز قدس شرکت کردند.
وی با بیان این که امروز فلسطین مسئله اول جهان شده است، گفت: هر روز حامیان فلسطین بیشتر می‌شود و خواری آن بر اسرائیل است.
مرادی بر لزوم تحریم کالاهای اسرائیلی تاکید کرد و افزود: گلوله‌هایی که بر سر کودکان و مردم غزه سرازیر می‌شود از درآمد فروش کالاهای اسرائیلی است و باید تحریم کالاهای اسرائیلی را جدی گرفت.
وی اضافه کرد: اسرائیل با استفاده از رسانه‌های خود سعی بر نشان دادن مظلومیت یهود داشت و ذهن مردم را آماده جنگ می‌کرد، اما اکنون واقعیت‌ها برای مردم رو و مردم هوشیار شده‌اند.
وی به شهادت اعضا خانواده اسماعیل هنیه، رهبر حماس اشاره کرد و افزود: صبر مردم در مسائل مختلف اتفاقات قابل توجهی رقم زده است.
امام جمعه موقت شهرقدس در بخش دیگری از خطبه‌های امروز نماز جمعه به شعار سال اشاره کرد و گفت: موتور پیشران مملکت شرکت‌های بزرگ هستند اما نباید جلوی مردم و بنگاه‌های اقتصادی کوچک را گرفته و اجازه پیشرفت به آنها را بدهند، تولیدات داخلی مانند لوازم التحریر یکی از موفقیت‌هایی است که توسط جوانان کشور به ثمر رسیده و باید از کالای داخلی حمایت کرد تا پیشرفت و تولید داشته باشیم.
وی سپس بر اهمیت رعایت حجاب تاکید کرد و گفت: نیروی انتظامی باید در اوج اقتدار باشد و باید پشتیبان نیروی انتظامی بود و از کسانی که حد پوشش را رعایت نمی‌کنند تقاضا داریم عفت و حیا در پوشش را رعایت کرده و با امر به معروف و زبان خوش با آنها صحبت کنیم و نیروی انتظامی با دست‌های پشت پرده برخورد کند، حجاب یکی از خط مقدم‌هایی است که دشمن بر آن نقشه کشیده است و مسؤولان باید توجه داشته باشند تا دشمن محور خانواده را از جامعه نگیرد.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *