0

حذف و اصلاح ۱۵ نقطه پر حادثه در جاده‌های لرستان

حذف و اصلاح ۱۵ نقطه پر حادثه در جاده‌های لرستان
بازدید 21

به گزارش خبرنگار مهر، مرتضی شیروانی امروز یکشنبه در گفت‌وگو با رسانه‌ها، اظهار داشت: در راستای ایمنی سازی محورهای مواصلاتی استان در سال گذشته اقداماتی نظیر کنترل روشنایی، نصب تابلو، تعمیر، خط‌کشی راه، نصب و تعمیر انواع حفاظ، شستشوی علائم و… در فصول مختلف سال و باتوجه‌به شرایط آب‌وهوایی به‌صورت مداوم انجام می‌شود.
وی ادامه داد: در راستای حذف نقاط حادثه‌خیز که از اولویت‌های سازمان و اداره کل است حذف و اصلاح ۱۵ نقطه پرحادثه با اعتباری بالغ بر ۵۰۰ میلیارد ریال در محورهای مواصلاتی استان انجام شده است.
مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای لرستان، بیان کرد: بیش از ۱۰۰ هزار انواع تابلو و علائم (اخطاری، انتظامی) افقی و عمودی در طول محورهای استان نصب شده است.
شیروانی، تصریح کرد: نصب نیوجرسی به طول ۱۰۰ کیلومتر و خط‌کشی چهارهزار کیلومتر از محورهای مواصلاتی از دیگر اقدامات شاخص در راستای ایمن‌سازی محورهای مواصلاتی استان است.
وی اضافه کرد: احداث ۳۰ نقطه روشنایی، نگهداری و به‌روزرسانی ۱۶۲ کیلومتر روشنایی موجود در طول محورهای استان از دیگر اقدامات شاخص استان بوده است، و از سوی دیگر با تشکیل اکیپ‌های نظارت روشنایی، به‌صورت روزانه وضعیت روشنایی در سطح شهرستان‌ها رصد و مورد ارزیابی قرار می‌گیرد که در صورت مشاهده نقص و یا خاموشی بلافاصله عملیات رفع نقص انجام می‌شود.
مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای لرستان، عنوان کرد: در حوزه حریم راه طی سال گذشته دو هزار و ۴۳۸ پرونده بررسی شد که از این تعداد ۵۰۹ مورد مخالفت و برای ۱۰۰۲ مورد مجوز صادر شد.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *