0

۷۰۰ مدرسه در سراسر کشور بهسازی و زیباسازی می شوند

۷۰۰ مدرسه در سراسر کشور بهسازی و زیباسازی می شوند
بازدید 23

به گزارش خبرنگار مهر، محمدرضا عامریان، ظهر سه شنبه در نشست مشترک با سرپرست آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد، افزود: سهم استان کهگیلویه و بویراحمد از این میزان اعتبار، یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان برای بهسازی و زیباسازی ۸۰ مدرسه است.
وی بیان داشت: تا شهریورماه سال گذشته، ۳۳ هزار مدرسه با اجرای طرح شهید عجمیان بهسازی، زیباسازی و شاداب سازی شدند.
عامریان اظهار داشت: ۶۸ هزار کلاس درس در این تعداد مدرسه بهسازی و زیباسازی شد.
وی با بیان اینکه سیستم‌های گرمایشی و سرمایشی، ۷۰ کلاس در استان کهگیلویه و بویراحمد نصب، تجهیز و تعمیر شد، گفت: برای نصب، تجهیز و تعمیر سیستم‌های سرمایشی و گرمایشی به ازای هر کدام از این تعداد کلاس درس در این استان مبلغ ۴۰۰ میلیون تومان اختصاص یافته و به استان ابلاغ اعتبار شد.
عامریان، افزود: یکی از اولویت‌های کاری سال جاری در قرارگاه عدالت تربیتی کشور، شناسایی و احصاء جامع اطلاعات مدارس نیازمند در مناطق محروم هر استان است.
وی تصریح کرد: هر استان باید تمام اطلاعات مدارس نیازمند در ۵ منطقه محروم خود شامل مدارس دارای کمبود فضای فیزیکی، مدارسی که تجهیزات آموزشی و آزمایشگاهی و سرویس بهداشتی نداشته یا نیازمند تعمیر بوده و یا نیاز به بهسازی، زیباسازی بوده را احصاء و تا خردادماه به دبیرخانه این قرارگاه گزارش و ارسال کند.
عامریان با بیان اینکه بخشی از مشکلات پیش روی این واحدهای آموزشی باید تا پیش از شروع سال تحصیلی جدید مرتفع شود، گفت: هدف از انجام این کار، برقراری عدالت آموزشی، ارتقا کیفیت فضای فیزیکی، تجهیزات، فضاهای ورزشی و پرورشی و در نهایت ارتقا کیفیت آموزشی در مناطق محروم و دورافتاده است.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *