0

ارتش سبب اقتدار ایران اسلامی و مسلمانان شده است

ارتش سبب اقتدار ایران اسلامی و مسلمانان شده است
بازدید 17

به گزارش خبرنگار مهر، امیر دریادار آریا شفقت رودسری صبح چهارشنبه در مراسم روز ارتش با بیان این که ارتش جمهوری اسلامی ایران و نیروهای مسلح عزت و افتخار را برای مسلمانان جهان رقم زده است، افزود: نامگذاری روز ارتش نشان داد که تدبیر ماندگار توانست نهال نوپای انقلاب را هدایت کند و این نهال در سطح منطقه و جهان گسترش یافته است.
وی با عنوان این که استکبار جهانی تلاش می‌کردند بر این سازمان و ستون اصلی لطمه زنند و ارتش انقلابی در دوران قبل و بعد از انقلاب با جانثاری و اهدای شهیدان در عرصه‌های مختلف، زمین، هوا و دریا تلاش کرد اقتدار و عزت نظام و انقلاب افزایش یابد.
دریادار شفقت اظهار کرد: ارتش در عرصه‌های مختلف از جمله سازندگی و تأمین امنیت نقش آفرینی می‌کند و همرزمان ما در ارتش و نیروی زمینی در محافظت از مرزهای هوایی، زمینی و دریایی جانثاری می‌کنند.
ارشد نظامی آجا در استان مازندران با اشاره به افتخارات فرزندان ایران اسلامی در ارتش را سبب افتخار و اقتدار جامعه مسلمانان دانست و گفت: اقدام نیروی دریایی و انجام مأموریت ناوگروه ۸۶ و دریانوردی به دور جهان افتخاری برای کشور و میهن است.
وی گفت: ارتش جمهوری اسلامی ایران در عرصه همکاری و همراهی با مردم و توسعه نهال انقلاب، دفاع از کشور

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *