0

اصلاح سیل بندهاوایجاددیواربتنی جلوی خسارت سیل درجنوب کرمان راگرفت

اصلاح سیل بندهاوایجاددیواربتنی جلوی خسارت سیل درجنوب کرمان راگرفت
بازدید 14

به گزارش خبرنگار مهر، محمدمهدی فداکار، ظهر پنجشنبه در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان کرمان با قدردانی از همراهی دستگاه‌های دولتی و خصوصی و نیروهای نظامی برای پشتیبانی تجهیزات در بارندگی روزهای اخیر و جلوگیری از خسارت ناشی از سیل گفت: اصلاح سیل‌بندها، ایجاد دیوار بتنی برای هدایت روان‌آب‌ها و در اختیار گذاشتن تجهیزات کمک بسیاری به جلوگیری از خسارت سیل کرد.
فداکار، افزود: ۵۰۰ دستگاه لودر و بیل مکانیکی و کمرشکن از سوی دستگاه‌ها، ارتش، بسیج، شهرداری‌ها و غیره در اختیار قرار گرفت که ۳۰۰ دستگاه در جنوب استان مستقر شدند.
وی با بیان اینکه در جریان این بارندگی‌ها چهار نفر مفقودی داشتیم که به یاری خدا و دستگاه‌های امدادی زنده پیدا شدند افزود: در این بارندگی‌ها شاهد حجم بالایی از آب در رودخانه‌ها بودیم که لایروبی‌های انجام شده از قبل باعث شده بود تا آب از مسیر خود خارج نشود.
استاندار کرمان همچنین از رسانه‌ها که در حوزه اطلاع‌رسانی و آگاهی‌بخشی به مردم کمک بسیاری کردند و موجب همکاری مردم در پیشگیری از سیل شدند تشکر کرد.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *