0

پیشکسوتان حوزه روابط عمومی در مازندران تقدیر می شوند

پیشکسوتان حوزه روابط عمومی در مازندران تقدیر می شوند
بازدید 17

به گزارش خبرنگار مهر، سیدعلی حسینی ظهر شنبه در جلسه هیأت رئیسه و مسئول کمیته‌های انجمن روابط عمومی مازندران با اشاره به فعالیت‌های این انجمن گفت: انجمن در استان دارای توانمندی‌ها و ظرفیت‌های درخشانی است که باید از آن به بهترین شکل بهره برد.
وی با بیان نقش پر رنگ روابط عمومی در انتقال جریان عمومی، عنوان کرد: تعامل بیشتر با روابط عمومی سازمان‌های خصوصی و ادارات دولتی، در جهت برنامه ریزی های آتی انجمن می‌تواند اثربخش باشد.
رئیس انجمن روابط عمومی‌های ایران در مازندران از برگزاری گرامیداشت روز ارتباطات و روابط عمومی‌ها در هفته روابط عمومی خبر داد و اظهار کرد: در این همایش که جزئیات آن در آینده اطلاع رسانی خواهد شد، قرار است به تجلیل پیشکسوتان و فعالان روابط عمومی‌ها در استان همراه باشد.
حسینی به تلاش‌های پیشکسوتان عرصه روابط عمومی‌ها در گذشته اشاره کرد و افزود: روابط عمومی‌ها زمانی می‌توانند مؤثر باشند که در ایفای رسالت شأن صادقانه عمل کنند، در گذشته کار روابط عمومی با سختی‌های زیادی همراه بود که قطعاً باید از تلاش‌هایشان تقدیر و تشکر کرد.
وی در پایان با تاکید اینکه انجمن روابط عمومی‌ها مختص به مدیران روابط عمومی ادارات نیست، تصریح کرد: برای تسهیل کار دو دفتر در شرق مازندران که در آمل و در غرب مازندران در غرب مهیا شده است و عضویت انجام می‌شود.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *