0

نمایندگی اداره راه و شهرسازی بردسکن تاسیس شد

نمایندگی اداره راه و شهرسازی بردسکن تاسیس شد
بازدید 27

به گزارش خبرنگار مهر، طی مراسمی با حضور ذبیحی معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی اداره کل راه و شهرسازی خراسان رضوی، اولین سرپرست نمایندگی راه و شهرسازی شهرستان بردسکن معرفی شد.
در این جلسه علی دهقان زاده، فرماندار بردسکن با بیان اینکه تقاضای شهرستان ایجاد اداره بود، این اقدام اداره کل را ستود و افزود: از آنجا که ایجاد اداره راه و شهرسازی کمک بسیار زیادی را به مجموعه حوزه مسکن ملی و راه دارد، یکی از درخواست‌های فرمانداری ایجاد این اداره در شهرستان بود که با سرعت امور محوله مردم در شهرستان انجام گیرد.
فرماندار بردسکن برنامه‌های حوزه مسکن شهرستان و نیز دوبانده کردن راه‌های منطقه از جمله انابد، بردسکن تا خلیل آباد و بردسکن به سبزوار از سرپرست این اداره خواستار شد گفت: از هم اکنون با جسارت و درایت نسبت به پیگیری امور محوله در شهرستان و نیز پیگیری مطالبات مردم از استان و حتی کشور اقدام کنند.
در این جلسه مهدی ذبیحی، معاون مدیرکل راه و شهرسازی استان پیگیری‌های فرماندار بردسکن را در ایجاد این نمایندگی مورد اشاره قرارداد و گفت: نمایندگی بردسکن با سرعت وظایف محوله را دنبال خواهند کرد و منفک از کاشمر برنامه ریزی های لازم را خواهد داشت.
وی اداره کاشمر را موظف کرد، تأمین نیرو و تجهیزات لازم را در اختیار سرپرستی بردسکن قرار دهد.
ذبیحی تکلیف محوله مسکن ملی شهرستان را امری ضروری نام برد و افزود: تصمیمات گرفته شده در استان برای شهرستان در اجرای مسکن نهضت ملی به شهرستان اعلام شده که مکلف به اجرا و روند اجرایی آن است.
در این مراسم، علیرضا مؤذن به عنوان سرپرست این نمایندگی در شهرستان منصوب و مشغول به کار شد.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *