0

دشمن بنیان خانواده ایرانی را هدف قرار داده است

دشمن بنیان خانواده ایرانی را هدف قرار داده است
بازدید 17

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید محمد معلمی ظهر جمعه در خطبه‌های نماز این هفته شهرستان تربت‌حیدریه اظهار کرد: در خصوص زن دو نسخه پیچیده شده که یک نسخه توسط غربی‌ها طراحی و از زن به عنوان کالای مصرفی یاد می‌شود و در طول تاریخ ۷ هزار ساله بشر تا به امروز زن در اروپا این میزان تحقیر نشده بود که بی بی سی هم اعلام می‌کند اروپا برای زنان به جهنم تبدیل شده است.
امام جمعه تربت‌حیدریه گفت: نسخه دوم را اسلام طراحی کرده است و آن حفظ کرامت زن است و در عین حالی که زن هستند حضور مؤثر اجتماعی و از همه مهم‌تر نقش مادری را در خانه ایفا می‌کنند و نمونه و مصداق فراوان دارد.
وی در پیوند با این موضوع افزود: زنانی که در عرصه‌های علمی، ورزشی، پزشکی و اجتماعی حضور تأثیر گذار دارند و این نتیجه اسلام است.
معلمی تاکید کرد: دشمن با علم به اینکه زنان و مادران نقش محوری در جامعه دارند با سریال‌های نمایشی و فیلم‌های سینمایی بنیان خانواده را هدف قرار داده‌است.
امام جمعه تربت‌حیدریه افزود: هدف اول این است تا بنیان خانواده را سست و در مرحله دوم شغل مادری و فرزندآوری را سخیف معرفی کنند و گام بعدی نیز روابط نامشروع و فرزندان نامشروعی که از این روابط متولد می‌شوند را هویت بخشی کنند.
وی گفت: خیانت به همسر و عشق و هوس‌بازی‌های چند ضلعی از دیگر اهداف سریال‌های نمایشی و فیلم‌های سینمایی دشمن است.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *