0

۱۴۰۳ پرونده ناشی از حوادث کار در آذربایجان‌غربی تشکیل شد

۱۴۰۳ پرونده ناشی از حوادث کار در آذربایجان‌غربی تشکیل شد
بازدید 16

به گزارش خبرنگار مهر، موسی ادیب فر افزود: در سال گذشته تعداد ۱۴۰۳ مورد پرونده ناشی از حوادث کار در پزشکی قانونی استان تشکیل شده که از این تعداد ۱۳۵۹ پرونده مربوط به مردان و ۴۶ مورد زنان بود.
وی تصریح کرد: در سال گذشته ۲۸ هزار و ۷۷پ رونده نزاع در پزشکی قانونی استان تشکیل شده که ۷۷۵۰پ رونده برای زنان و ۲۰ هزار و ۳۲۷پ رونده مربوط به مردان است.
ادیب فر با اشاره به اینکه در سال گذشته تعداد ۱۳ هزارو ۴۰۸پ رونده مربوط به تصادفات جرحی در پزشکی قانونی استان تشکیل شد، یاد آور شد: همچنین در این مدت ۷۲ هزار و ۶۸۹ معاینه توسط پزشکی قانونی استان انجام و تشکیل پرونده شده است.
مدیر کل پزشکی قانونی آذربایجان غربی خاطر نشان کرد: در سال گذشته ۳۲۷ مورد مجوز سقط جنین توسط پزشکی قانونی استان تشکیل شده است.
وی اظهار کرد: در سال گذشته برای ۱۹۱۵ مرد و ۵۰۸ زن مجوز دفن صادر شده است.
مدیرکل پزشکی قانونی آذربایجان غربی تصریح‌کرد: در سال گذشته ۶۲ مورد مجوز فوت ناشی از سوختگی، ۴۲ مورد مجوز فوت ناشی از غرق شدگی، ۴۲ مجوز فوت ناشی از سرمازدگی، ۱۲ مورد مجوز فوت ناشی از برق گرفتگی و ۴۰۹ مورد مجوز برای مرگ‌های طبیعی که بر اثر بیماری صورت گرفته، توسط پزشکی قانونی استان صادر شده است.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *