0

نهضت سنددارکردن املاک آموزش و پرورش در استان بوشهر دنبال می‌شود

نهضت سنددارکردن املاک آموزش و پرورش در استان بوشهر دنبال می‌شود
بازدید 30

به گزارش خبرنگار مهر، علی موحدی عصر شنبه در نشست با رؤسای آموزش و پرورش در عسلویه اظهار کرد: برای شناسایی و جذب معلمان خوب و با کیفیت؛ وزارت آموزش و پرورش با تمهیدات قوی و ایجاد بستر لازم و ساز و کار مؤثر با راه اندازی کانون‌های ارزیابی زمینه جذب و به کارگیری معلمانی خوب و با کیفیت را فراهم آورده است.
وی با اشاره به نامگذاری سال ۱۴۰۳ به نام آموزش و پرورش توسط رئیس شورای آموزش و پرورش گفت: استاندار بوشهر با این اقدام بی نظیر تمامی تمرکز و سرمایه‌های مادی معنوی و فکری نهادها و دستگاه‌های اجرایی استان در سال جدید را بر روی آموزش و پرورش متمرکز کرده است.
حفاظت ویژه از آزمون‌ها
مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر ادامه داد: این موضوع سبب می‌شود که تا بخش دوم شعار سال قبل ما که آموزش و پرورش برای همه و همه برای آموزش و پرورش بود محقق شود.
وی با تاکید بر حفاظت ویژه از آزمون‌های آموزش و پرورش یادآور شد؛ کنترل حوزه‌های امتحانات نهایی بررسی امکانات لازم و پیش بینی نیازها قبل از شروع امتحانات ما را در اجرای برگزاری بزرگترین ماراتن سنجشی کشور که به مدت یک ماه در پایه‌های دهم یازدهم و دوازدهم اتفاق خواهد افتاد کمک شایانی خواهد کرد.
ساماندهی و سازماندهی نیروی انسانی
موحدی با اشاره به نهضت سند دار کردن املاک آموزش پرورش گفت: با تعامل بسیار خوبی که با اداره ثبت اسناد و املاک و آموزش و پرورش وجود دارد انتظار می‌رود در همه شهرستان‌ها و مناطق با هماهنگی نسبت به صدور اسناد بنفش املاک آموزش و پرورش اقدام گردد و همه اسناد صادر شده در سامانه سادا ثبت شود.
وی گفت: تابستان فرصت برنامه ریزی های کلان در آموزش و پرورش است؛ برنامه ریزی برای پروژه مهر، ساماندهی و سازماندهی نیروی انسانی، برگزاری آزمون‌های جذب هزار و ۱۵۰ نفر سهمیه استخدامی، امتحانات نهایی و کنکور، فعالیت‌های پرورشی و فرهنگی تابستانی از برنامه‌های پیش روی مدیران و رؤسای مناطق هجده گانه استان است.
موحدی تصریح کرد: انتظار می‌رود با تدبیر و درایت و دوراندیشی و با برنامه ریزی صحیح و اقدامات به موقع همه این برنامه‌های کلان به شکل مطلوب و با کیفیت در سطح استان اجرا شود.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *