0

زبان هنر موفق ترین شیوه انتقال ارزش ها و مفاهیم است

زبان هنر موفق ترین شیوه انتقال ارزش ها و مفاهیم است
بازدید 9

به گزارش خبرنگار مهر، آئین اختتامیه نمایشگاه گروهی هنرهای تجسمی دبیران هنری مدارس استان با حضور اسد بابایی، مدیرکل کتابخانه های عمومی آذربایجان شرقی و جمعی از معلمان و هنرمندان در سالن جلسات کتابخانه مرکزی تبریز برگزار شد.
اسد بابایی، مدیرکل کتابخانه های عمومی استان با اشاره به نقش بی بدیل معلمان در تربیت نسل جوان گفت: معلمین علاوه بر آموزش علم و دانش به دانش آموزان در پرورش مهارت‌ها و ترویج ارزش‌ها نیز نقش بسزایی ایفا می‌کنند.
بابایی از زبان هنر به عنوان موفق ترین شیوه انتقال مفاهیم و ارزش‌ها نام برده و اظهار داشت: با زبان هنر بسیاری از مسائل، مشکلات و چالش‌های روز را می‌توان حل کرد. وی افزود: معلمین هنرمند می‌توانند با استفاده از زبان هنر به ترویج فرهنگ ایرانی اسلامی پرداخته و دانش آموزان را برای عادت به مطالعه سوق دهند.
مدیرکل کتابخانه های عمومی استان از خلاقیت هنرمندان به عنوان شاخصه مهم این قشر فرهنگی نام برده و افزود: معلمین هنرمند با اتکا به این خلاقیت می‌توانند در راستای کاهش آسیب‌های اجتماعی از طریق ایجاد عادت به مطالعه در بین دانش آموزان، گام‌های مؤثری بردارند.
بابایی ادامه داد: کتابخانه های عمومی استان برای برپایی نمایشگاه از آثار هنرمندان و همچنین برگزاری کارگاه‌های آموزشی با حضور تمامی اقشار جامعه و اعضای کتابخانه های عمومی استقبال می‌کند.
گفتنی است نمایشگاه گروهی هنرهای تجسمی دبیران هنری مدارس آذربایجان شرقی با بیش از ۸۰ اثر از ۱۵ نومعلم بمناسبت هفته معلم و با مشارکت اداره کل آموزش و پرورش استان از ۱۶ الی ۲۰ اردیبهشت ماه در گالری کتابخانه مرکزی تبریز برای بازدید عموم مردم دایر بود.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *