0

آیین «زنگ اقتدار» در مدارس استان سمنان برگزار شد

آیین «زنگ اقتدار» در مدارس استان سمنان برگزار شد
بازدید 17

به گزارش خبرنگار مهر، همزمان با صبح یکشنبه آئین نمادین نواختن زنگ اقتدار به مناسبت سالروز تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و حمایت از عملیات غرورآفرین وعده صادق در خصوص حمله به رژیم غاصب اسرائیل توسط سپاه سرافراز در مدارس استان سمنان برگزار شد.
در این مراسم دانش آموزان استان سمنان از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و امنیت امروزی که کشورمان مرهون خدمات و تلاش‌های این سبز پوشان است قدردانی کردند. سرودهای انقلابی، روایت گری اقتدار و برنامه‌های هنری بخش‌هایی از این مراسم است.
مراسم محوری زنگ اقتدار اما امروز صبح با حضور مسئولان استانی و شهرستانی در مرکز آموزشی شهید قزوهی سمنان برگزار شد.
مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان در حاشیه این مراسم به خبرنگار مهر، گفت: آئین زنگ اقتدار ویژه قدردانی از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و با محوریت عملیات وعده صادق در سراسر مدارس استان برگزار شد تا دانش آموزان از سپاهیان غیور کشورمان قدردانی کنند.
سید جمال وزیری با بیان اینکه در سمنان مراسمی محوری با حضور فرمانده سپاه استان سمنان و جمعی از مقامات استانی و شهرستانی در جریان است، تاکید کرد: دانش آموزان این مراسم را به مناسبت سالروز تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برگزار کرده اند.
وی با بیان اینکه عملیات وعده صادق دارای ابعاد مختلفی بود که از جمله آنها می‌توان به ارتقای اعتماد به نفس رزمندگان مقاومت اشاره کرد، ابراز داشت: این عملیات عظیم قدرت موشکی نظام جمهوری اسلامی را به رخ جهانیان کشید.
گفتنی است دوم مهرماه سالروز فرمان تاریخی امام (ره) در زمینه تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *