0

کردستانی‌ها امروز عازم سرزمین وحی می‌شوند

کردستانی‌ها امروز عازم سرزمین وحی می‌شوند
بازدید 14

کاوه شیرزادی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: بعد از گذشت ۱۰ سال اعزام زائرین به مراسم عمره مفرده از سر گرفته می‌شود.
وی بیان کرد: در مرحله اول اعزام‌ها ۳ کاروان از استان کردستان در روزهای ۳ و ۴ اردیبهشت ماه سال جاری به سرزمین وحی اعزام می‌شوند.
مدیرکل حج و زیارت کردستان ادامه داد: مراسم معنوی بدرقه زوار کردستانی روز گذشته در پایانه مسافربری سنندج‏- تهران (محوطه باز داخل ترمینال از پشت جنب مرکز تعویض پلاک) انجام شد.

شیرزادی عنوان کرد: گروه اعزامی از شهرستان سقز هم ساعت ظهر امروز از محل شهرک دانشگاه، جنب سرای سالمندان، مسجد محوی سقز بدرقه می‌شوند.
وی خاطرنشان کرد: گروه اعزامی از شهرستان بانه هم ساعت ۱۴:۳۰ امروز بدرقه می‌شوند و محل تجمع آنها خیابان شهید سلیمانی، جنب مسجد اقبالی است.
مدیرکل حج و زیارت استان کردستان گفت: زوار از شهر سنندج به مقصد فرودگاه امام و سپس با پرواز به مقصد مدینه منوره عازم سرزمین وحی خواهند شد.

شیرزادی عنوان کرد: این کاروان‌ها ۸۵ نفره بوده و در مجموع در این مرحله ۲۵۵ زائر از استان کردستان به سرزمین وحی، اعزام خواهند شد.
گفتنی است، با حضور پر شور و بی‌نظیر مردم سنندج مراسم بدرقه زائران اولین کاروان اعزامی حج عمره بعد از وقفه ۹ ساله در سنندج برگزار شد.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *