0

تکمیل پروژه‌های مصوبات سفر ملاک ارزیابی مدیران است

تکمیل پروژه‌های مصوبات سفر ملاک ارزیابی مدیران است
بازدید 10

به گزارش خبرنگار مهر، سعید هژبری صبح سه شنبه در جلسه بررسی مصوبات سفر ریاست جمهوری و آخرین وضعیت پروژه‌های آن، سفر به ایلام را دارای خیر و برکت و آورده دانست و گفت: اتمام پروژه‌های سفر و تحقق مصوبات در اولویت برنامه‌های دستگاه‌های اجرایی قرار بگیرد.
وی ضمن بیان اینکه سفر اول آیت الله رییسی به استان ایلام دارای ۱۴۵ مصوبه و ۳۰۱ پروژه و بیش از ۶ هزار میلیارد تومان مصوب است، خاطرنشان کرد: پروژه‌هایی که دارای درصد پیشرفت بالایی هستند باید هر چه زودتر تکمیل شوند و این مهم یکی از ملاک‌های ارزیابی مدیران در استان و در نهاد ریاست جمهوری خواهد بود.
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری ایلام گفت: مصوبات خوبی برای سفر دوم ریاست جمهوری پیش‌بینی و تنظیم شده اما مصوبات دور اول سفر باید عملیاتی و پروژه‌ها اجرایی شده و به بهره‌برداری برسند.
هژبری با بیان اینکه مدیران باید به جزئیات پروژه‌های مرتبط با سفر اشراف داشته باشند، تاکید کرد: مدیران پیگیر دریافت تخصیص، فعال شدن پروژه و اتمام آنها باشند و نسبت به رفع موانع تحقق مصوبات اقدام کنند.
در این جلسه آخرین وضعیت مصوبات و پروژه‌های امور عشایری، راه و شهرسازی، اداره زندان‌ها، ورزش و جوانان، بنیاد شهید، جهادکشاورزی، دانشگاه ایلام، دانشگاه پیام نور، آب منطقه‌ای، فنی و حرفه‌ای، راه داری، آبفا، دانشگاه علوم پزشکی و کمیته امداد بررسی و تصمیمات لازم جهت پیشبرد این پروژه‌ها اتخاذ شد.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *