0

۶ تن مواد غذایی فاسد در خرمشهر از چرخه مصرف خارج شد

۶ تن مواد غذایی فاسد در خرمشهر از چرخه مصرف خارج شد
بازدید 7

به گزارش خبرنگار مهر، خالد عیاشه صبح امروز دوشنبه در گفتگویی رسانه‌ای اظهار کرد: در جریان اجرای طرح تشدید بازرسی اصناف تحت پوشش در خردادماه، مقادیر قابل‌توجهی از انواع محصولات غذایی فاسد و تاریخ‌گذشته کشف شد که با نظارت کارشناسان مرکز بهداشت از چرخه توزیع و مصرف خارج شدند.

رئیس مرکز بهداشت خرمشهر افزود: در همین راستا یک واحد اغذیه‌فروشی نیز به دلیل رعایت‌نکردن موازین بهداشتی و مشاهده موارد غیرمجاز توسط کارشناسان بهداشت محیط تعطیل شد.

وی با تأکید بر ضرورت صیانت از سلامت شهروندان تصریح کرد: اقدامات نظارتی مرکز بهداشت با هدف پیشگیری از بروز تخلفات انجام می‌شود و شهروندان می‌توانند هرگونه تخلف بهداشتی را از طریق سامانه ۱۹۰ وزارت بهداشت گزارش دهند تا در کوتاه‌ترین زمان پیگیری شود.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *