0

بدمینتون‌باز خراسان رضوی مسافر مسابقات آسیای میانه شد

بدمینتون‌باز خراسان رضوی مسافر مسابقات آسیای میانه شد
بازدید 3

به گزارش خبرگزاری مهر، سید حسین رضوی اظهار کرد: قاسمی که از بدمینتون‌بازان جوان و آینده‌دار مشهدی به شمار می‌رود، برای دومین بار موفق به پوشیدن پیراهن مقدس تیم ملی ایران در مسابقات آسیای میانه می‌شود.

رئیس هیئت بدمینتون خراسان رضوی با بیان اینکه مسابقات تاجیکستان شهریور ماه برگزار خواهد شد افزود: این ورزشکار خراسانی پیش از این نیز سابقه درخشش در این رقابت‌ها را داشته و کسب ۲ نشان طلا در مسابقات آسیای میانه را در کارنامه خود ثبت کرده است.

وی اظهار کرد: حضور دوباره قاسمی در ترکیب تیم ملی، نشان‌دهنده تداوم روند موفقیت‌آمیز بدمینتون این استان در رده‌های پایه و جوانان و ظرفیت ارزشمند این رشته در استان است.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *