0

اهدای عضو بانو مرحومه «ریحانه شاهرودی» زندگی‌بخش ۵ بیمار شد

اهدای عضو بانو مرحومه «ریحانه شاهرودی» زندگی‌بخش ۵ بیمار شد
بازدید 2

محمدحسن امامیان در گفتگو با خبرنگار مهر، با عرض تسلیت درگذشت مرحومه محبوبه مزرابیان، مادر شاهرودی و مدیر مهد و پیش‌دبستانی «ریحانه شاهرود»، اظهار کرد: خانواده این بانوی نیکوکار در اقدامی انسان‌دوستانه و ایثارگرانه، با اهدای اعضای بدن وی پس از تأیید مرگ مغزی، زمینه نجات و ادامه زندگی پنج بیمار نیازمند پیوند را فراهم کردند.

وی با بیان اینکه فرهنگ اهدای عضو، جلوه‌ای ماندگار از نوع‌دوستی و مسئولیت اجتماعی است، افزود: این اقدام ارزشمند، علاوه بر نجات جان بیماران، پیام‌آور امید و تداوم زندگی برای خانواده‌هایی است که چشم‌انتظار پیوند عضو هستند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شاهرود ضمن قدردانی از این تصمیم بزرگ و خداپسندانه خانواده آن مرحومه، تصریح کرد: بدون شک این ایثار ماندگار در حافظه مردم منطقه ثبت خواهد شد و می‌تواند الگویی برای ترویج فرهنگ اهدای عضو در جامعه باشد.

امامیان با تأکید بر اهمیت آگاهی‌بخشی در زمینه اهدای عضو، خاطرنشان کرد: دانشگاه علوم پزشکی شاهرود ضمن ارج نهادن به این اقدام انسان‌دوستانه، یاد و نام این بانوی ایثارگر را گرامی می‌دارد و برای آن مرحومه رحمت واسعه الهی و برای بازماندگان صبر و اجر مسئلت دارد.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *