0

شرکت‌های تعاونی استان سمنان به حوزه کشت کم آب‌بر ورود می‌کنند

شرکت‌های تعاونی استان سمنان به حوزه کشت کم آب‌بر ورود می‌کنند
بازدید 12

به گزارش خبرنگار مهر، سید محمد رضا هاشمی ظهر یکشنبه در جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان سمنان به میزبانی استانداری از ورود شرکت‌های تعاونی و مشارکتی مردم نهاد در طرح کشت‌های کم آب بر مانند گیاهان دارویی در استان خبر داد.
وی با بیان اینکه از پتانسیل روستاها و با بهره‌گیری از ظرفیت شرکت‌های تعاونی و مشارکت مردم برای کاشت محصولات کم آب بر و گیاهان دارویی استفاده شود، افزود: توجه به روستاها با اولویت کشاورزی و همچنین شرکت‌های دانش بنیان از اولویت‌های ما در پرداخت تسهیلات در سطح استان است.
استاندار سمنان گفت: پیگیری مصوبات دور دوم سفر رئیس جمهور امری حائز اهمیت و اولویت دار است که دستگاه‌های اجرایی باید کارشناسی را ویژه این مهم تعیین و کمیته پیگیری مصوبات تشکیل و طی جلسات مستمر این امر محقق شود.
هاشمی همچنین بیان کرد: نظارت بر بازار نباید مختص زمان خاص همچون ایام تعطیلات نوروز و ماه مبارک رمضان باشد، لذا تقویت نظارت در طول سال امری حائز اهمیت است.
وی با بیان اینکه بهسازی و زیباسازی مجتمع‌های بین راهی در مسیر در دستور کار قرار گرفته، مجتمع‌هایی که این موارد را مَدنظر قرار داده تقدیر و با مجتمع‌هایی که کوتاهی کردند نیز برخورد لازم صورت گیرد، گفت: تسریع در پاسخ به استعلامات مرتبط با مجوز احداث مجتمع‌های بین راهی توسط دستگاه‌های اجرایی ذیربط در اولویت کاری قرار داشته باشد.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *