0

۱۲۴ درصد تعهدات اشتغال در مازندران محقق شد

۱۲۴ درصد تعهدات اشتغال در مازندران محقق شد
بازدید 12

به گزارش خبرنگار مهر، علی باقری بعدازظهر یکشنبه در مراسم هفته کار و کارگر در شهرستان نور با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان اظهار کرد: همزمان با هفته کار وکارگر بیش از ۳۰۰ ویژه برنامه در استان اجرا شده است.
وی با تاکید بر لزوم توجه به کار و کارگران اظهار کرد: کارگر و کارآفرین هر دو در جبهه اقتصادی در حال تلاش هستند و باید کارگران نمونه و نخبه را تجلیل کنیم.
وی با عنوان اینکه در مازندران ۱۱۰ هزار کارگاه بزرگ و کوچک وجود دارد، گفت: در حوزه اشتغال در استان اتفاقات خوبی رخ داده است و میزان اشتغال در سال قبل ۴۹ هزار و ۹۰۰ شغل پیش بینی شده بود که ۱۲۴ درصد آن محقق شده است.
باقری از صدور ۱۲ هزار مجوز خانگی با ۱۵۴ میلیارد تومان تسهیلات در استان خبر داد و گفت: در حوزه روابط کار تلاش کردیم فاصله رسیدگی به دادخواست کارگران از ۵۴ درصد به ۲۰ روز کاهش یافته است.
مدیرکل تعاون مازندران از کاهش ۱۵ درصدی حوادثی ناشی از کار در استان خبر داد و گفت: چهار هزار و ۲۰۰ مورد بازرسی از کارگاه‌ها در استان صورت گرفته است.
وی گفت: برای اجرایی شدن شعار سال جاری باید تعاون محور قرار گیرد و اگر جزو ارکان اصلی شود، اقتصاد روستاها و شهرها توسعه می‌یابد.
باقری تصریح کرد: در حوزه یارانه ومعیشت کارهای خوبی در زمینه رفاه رخ داد و دولت سه طرح بزرگ از جمله کالابرگ، یسنا و غیره در استان صورت گرفته است و ۸۰ درصد مردم مازندران از کالابرگ استقبال کردند.
وی با اظهار اینکه ۷۰۰ هزار خانوار از فجرانه استقبال کردند، میزان خرید در این طرح را دو هزار میلیارد تومان ذکر کرد.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *