0

انتشارفراخوان حمایت از تولیدات نمایشی انجمن هنرهای نمایشی خوزستان

انتشارفراخوان حمایت از تولیدات نمایشی انجمن هنرهای نمایشی خوزستان
بازدید 11

به گزارش خبرنگار مهر، مجید منادی عصر امروز در گفت‌وگویی رسانه‌ای تصریح کرد: فراخوان حمایت از تولیدات نمایشی انجمن هنرهای نمایشی خوزستان در سه بخش تئاتر خیابانی، تئاتر صحنه‌ای و تئاتر کودک و نوجوان در استان خوزستان (طرح شهید آوینی) منتشر خواهد شد.
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان اظهار کرد: اولویت‌های موضوعی آثار طبق سرفصل طرح شهید آوینی ضرورت افزایش جمعیت، خدمات پیشرفت نظام و خدمات خاص دولت انقلابی، نقش مقاومت در مقابله با استکبار، افشای فتنه ۱۴۰۱ خواهد بود.
وی ادامه داد: آثار متقاضی توسط شورایی متشکل از نمایندگان انجمن هنرهای نمایشی خوزستان و کارشناسان مجرب اداره کل فرهنگ و ارشاد استان که توسط معاون هنری این اداره کل معرفی می‌شوند، بررسی و انتخاب خواهند شد.
منادی اظهار کرد: در حوزه تئاتر کودک و نوجوان نیز نمایشنامه‌های نویسندگان بومی خوزستان که با در نظر گرفتن اولویت‌های موضوعی طرح شهید آوینی از شاخصه‌های بومی بهره برده باشند در اولویت پذیرش خواهد بود.
وی افزود: در بخش‌های خیابانی و صحنه‌ای اولویت با تولیدات جدید خوزستان خواهد بود و این آثار نباید قبلاً توسط هیچ گروهی اجرا شده باشد. تولید در قالب و گونه‌های مختلف نمایشی بلامانع است ولی ایده‌ها و شیوه‌های اجرایی خلاقانه و نو در اولویت پذیرش است.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان گفت: به منظور عدالت در تخصیص منابع حمایتی، هر کارگردان یا نویسنده می‌تواند با یک اثر در این برنامه حمایتی شرکت کند.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *