0

مراسم صعود به ارتفاعات بازی دراز در امنیت کامل برگزار شد

مراسم صعود به ارتفاعات بازی دراز در امنیت کامل برگزار شد
بازدید 18

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ جلال پشوتن در پایان مراسم یادواره شهدای عملیات بازی دراز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: مراسم صعود به ارتفاعات بازی دراز در شهرستان سرپل ذهاب صبح امروز پنجشنبه – ۲۰ اردیبهشت با حضور هزاران نفر از بسیجیان و شهروندان سراسر کشور برگزار شد.
وی ادامه داد: در این مراسم باشکوه، افراد صعود کننده زیر چتر امنیتی پلیس به یادمان شهدای بازی دراز صعود کردند و یاد و خاطره آن شهدای والامقام و سایر شهدا را گرامی داشتند.
سرهنگ پشوتن تصریح کرد: روز گذشته نیز یادواره شهید خلبان “علی اکبر شیرودی” در روستای زرین جو و بزرگداشت شهدای عملیات بازی دراز در بقعه احمدبن اسحاق سرپل ذهاب در امنیت کامل برگزار شد.
معاون اجتماعی پلیس کرمانشاه همچنین از برپایی موکب‌های مربوط به عقیدتی سیاسی و یگان ویژه انتظامی استان برای پذیرایی و خدمات رسانی به زائران قبور شهدا و افراد صعود کننده خبر داد و گفت: معاونت بهداد نیز با برپایی غرفه، خدمات درمانی لازم را به افراد ارائه کرد.
وی یادآور شد: معاونت اجتماعی پلیس نیز با برپایی غرفه‌ای در مسیر تردد افراد، ضمن برگزاری نمایشگاه عکس و عرضه محصولات فرهنگی، مشاوره‌های لازم را نیز به افراد بازدیدکننده ارائه داد.
سرهنگ پشوتن در پایان از همراهی خوب مردم با پلیس خصوصاً در حوزه مسائل ترافیکی قدردانی کرد و گفت: همین همراهی بسیار خوب مردم باعث شد تا مشکلات ترافیکی در زمان بازگشت به حداقل رسیده و شهروندان با سهولت بسیار بیشتری عازم مقصد خود شوند.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *