0

عملیات وعده صادق باید به درستی تبیین شود

عملیات وعده صادق باید به درستی تبیین شود
بازدید 9

به گزارش خبرنگار مهر، سردار علی ملک شاهکویی شامگاه پنجشنبه در اجتماع بزرگ الی بیت‌المقدس و چهارمین یادواره شهدای مدافع حرم و امنیت استان گلستان اظهار کرد: امروز امنیت، آرامش و آسایش کشور را مدیون خون شهدا هستیم و به برکت خون آنها ارمغان‌های بزرگی در نظام جمهوری اسلامی ایران به دست آمده است.
وی با اشاره به اینکه مردم ایران اسلامی همچنان پای انقلاب ایستاده‌اند و با تمام توان از آن دفاع می‌کنند، افزود: برای نخستین بار در تاریخ اسلام شاهدیم که حکومت ولایی و اسلامی اولین سیلی را بر پیکره کثیف رژیم صهیونیستی زد.
فرمانده سپاه نینوا استان گلستان گفت: وعده صادق نتیجه صبور و ایستادگی ملت ایران است که رخ داده است و حتی این باعث شد تا ایرانیان خارج از کشور هم به این اتفاق اعتراف کردند که اکنون عزت مندانه در اروپا دارند زندگی می‌کنند.
وی یادآور شد: نتیجه وعده صادق رستاخیز و جنبش دانشجویی از شما تا جنوب آمریکا در ۲۶ ایالت آن فرا گیر می‌کند.
ملک شاهکویی با بیان اینکه عملیات وعده صادق باید به درستی تبیین شود، اظهار کرد: امروز وضعیت رژیم صهیونیستی شکننده‌تر از قبل شده و به زوال نزدیک است.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *