0

مسکنی با کیفیت و با کمترین هزینه برای مردم احداث شود

مسکنی با کیفیت و با کمترین هزینه برای مردم احداث شود
بازدید 10

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سیدمحمد عبدالنبی موسوی فرد ظهر امروز جمعه در جمع نمازگزاران اهواز با یادآوری اینکه هدف دشمن ضربه زدن به نهاد خانواده و فروپاشی آن است، بیان کرد: دشمن با ابزارهای مختلف از جمله سینما و فضای مجازی این هدف شوم خود را در آسیب رساندن به خانواده دنبال می‌کند.
امام جمعه اهواز بر ضرورت ترویج فرهنگ ازدواج آسان در جامعه تاکید کرد و ادامه داد: خانواده‌ها و مسؤولان باید در راستان برداشتن موانع ازدواج جوانان تلاش و همت کنند.
حجت الاسلام عبدالنبی موسوی فرد از حضور باشکوه مردم خوزستان در اجتماع بزرگ حمایت از طرح نور با حضور فرمانده کل انتظامی کشور که در اهواز برگزار شد، تقدیر کرد و گفت: یکی از مطالبات مردم بی شک برخورد با ناهنجارها و بی حجابی‌ها در جامعه است.
وی یکی از مطالبات جوانان و مردم کشورمان را مسکن و اشتغال دانست و بیان کرد: بیشترین درخواست‌های جوانان موضوع اشتغال است و مسئولان باید هر چه بهتر در جهت اشتغالزایی در جامعه تلاش کنند.
خطیب جمعه اهواز گفت: دولت تلاش‌هایی زیادی در راستای ساخت مسکن انجام می‌دهد و درخواست این است ساخت مسکن با کیفیت و با کمترین هزینه برای مردم انجام شود.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *